hier is en blijft alles lekker stil...... anders geef je jadyn een wat minder vol papje.... misschien slaapt ze even lang en drinkt ze morgenvroeg de fles ook leeg >>>bericht 9191<<<
werkt het wel even goed dan? dan is het misschien ook wat voor hier, gebruik dat ding namelijk erg vaak.
hey meiden! Divi en Diviman zijn net thuis van MamaNona. Het was echt gezellie! We hebben het goed getroffen met het weer en lekker gegeten, nogmaals bedankt MamaNona! Demi heeft het ook super gedaan. Ze heeft zelfs nog ruim een half uur geslapen bij MamaNona..... Ze heeft haar potje groente opgegeten, haar fles daar leeggedronken haha.... Ze had het zeker van Nino, Julen en Alysha gezien... Julie hebben het goede voorbeeld gegeven kiddies! Net thuis gekomen heeft Demi haar 'nachtfles' gehad en die dronk ze ook weer in een teug op! 180/6+3 Nutrix! Ze is nu net als een blok in slaap gevallen....
Zoveel ga ik niet bijlezen Was beetje drukke dag. Eerst bij mijn ouders geholpen berging opruimen. Die gaan binnenkort naar een wisselwoning ivm renovatie. Daarna boodschappen, en toen uitgeteld op de bank gehangen. Morgen kijken naar Dam tot Damloop (We wonen op de route ). En een kennis komt op kraamvisite. Vandaag al weer geen groente. Samantha sliep al voor ik haar groente kon geven . Maar vanmorgen wel banaan gegeten . Vanavond veel geslapen maar vanaf ca. 21:00 raakte ze overstuur.