Nona: Ja, geen idee waarom ineens.. Waren thuis en hij voelde warm, eerst nog gedacht dat t door de autorit kwam, maar hij koelde niet af tijdens het flessen. Toen temp gemeten.. Nu gaat t alweer goed, was vanmorgen 38.1 dus zakt alweer.. Geen paracetamol gegeven.. Ik knap ook al weer wat op.. Gelukkig... Want das niks hoor, 2 keer onderweg moeten stoppen voor mij ... THNX voor de beterschapwensen...
Oww gelukkig maar dat t dan alweer wat beter gaat joh! en wat betreft jullie stopmomenten combinatie van monchoutaart & BBQ misshien? ligt trouwens nog een speelgoedje van Julen hier......
xs c6dlö vvc cccccccccccccccccccc.c.- euh... dit is nino zn beterschaps wens voor julen. nu is ie woest omdat ie niet meer mag typen....
Knuff is doorgegeven! Buik is gelukkig iets minder, maar t is nog niet helemaal weg....Ach komt goed!
ik zie de tanden naast de 2 boventandjes ook al doorkomen.... pffff kan toch niet dat ie echt een mond vol heeft straks~..
Op zich gaat het prima, ze stribbelt niet eens echt tegen, maar krijg niet echt veel uit dr neusje. Zal niet zoveel inzitten denk ik? Gister had ze heel vet haar van de olie, haha. Beetje aant plukken geweest, maar moet er nog even goed mee aan de gang. Ik moet onwijs veel moeite doen om mn produktie een beetje op peil te houden, raak er zelf een beetje van uit mn doen. Raar omschreven, kan t niet goed verwoorden. Ik geloof dat mn energievoorraad ook danig aant slinken is. Als Faylinn daarnaast ook nog een nacht tussendoor begint te spoken, dan ben ik echt niet te genieten de dag erna, zo moe. Daarbij begint mn allergie weer op te zetten, krab mezelf de halve dag wezenloos, voor s avonds in bed. Nou ja, tis een beetje alles bij elkaar. En het half jaar waar ik naar streefde, is gelukt. Ik ben nooit van plan geweest een jaar (of langer!) bv te geven, weet niet precies tot welke leeftijd je op je werk tijd voor krijgt maar ik zou het richting de 9 maanden toch afgebouwd hebben. Goed... tis ook wel dubbel hoor... aan de ene kant wil ik het niet, aan de andere kant vind ik het wel goed zo. Hier de Quinny Freestyle XL (zo heettie) 3wiel, Faylinn heeft er gister voor het eerst in gezeten en vanmorgen ook weer. Ze heeft flink wat ruimte over maar met het tuigje ligt ze er prima in! We hebben dus ook besloten om de buggy erop te laten zitten en de maxi-cosi alleen voor de auto nog te gebruiken (en vanuit auto dus over te hevelen in buggy). ZE WORDT GROOT! Whaaah! @ Miekje: Wat een hoge temp in ene! Vaag. Volgens mij zou ik flink schrikken als ons dat overkwam. Gelukkig issie weer flink gedaald! En ook beterschap voor jezelf meis. leuke foto's! Op het KDV hier geven ze vers fruit, onder meer vanwege de suikers in een potje (al ben ik daar niet van overtuigd..op veel potjes staat dat er geen suiker aan is toegevoegd) en omdat ze anders nu eerst wennen aan potjes en dan tzt weer moeten wennen aan vers, omdat het toch altijd anders smaakt. Faylinn geniet van t verse fruit Echt leuk. Nou, vanmorgen was het weer drama met slapen hier. Ze wil echt gewoon niet in slaap komen. In bed wordt ze hysterisch maar ook in de box is het niet goed. Ja, op de arm wel even. We hebben de boel dus ingeladen en zijn lekker gaan wandelen op de hei/in het bos. mevrouw sliep al voor we de auto gestart hadden en begint nu wat wakker te worden terwijl ze al vanaf 10.45 heeft liggen slapen! Volgens mij is ze aan t inhalen van de afgelopen week ... ze zal wel honger krijgen zo fruithapje 50gr was om 9.45. . .
Zo Nino gaat echt snel met zijn tandjes! @ Nino: lieverd doe maar rustig aan met je tandjes hoor, je hebt echt nog wel de tijd om deze te krijgen..