Daisy, staat ze nou? Dacht dat 't een filmpje was waarop ze etend te zien zou zijn, haha. Maar wat grappig, Keziah kan nog nauwelijks zitten!
waarm heeft mijn Jamilia altijd pech..... ze was al niet lekker ,dus had dr even te slapen gelegt werd ze gillend wakker van de pijn aan haar oor.... ik d8 eerst nog iets van de buisjes ofzo,maar na 3 minuten was haar ook dik ik kan de HA niet bereiken,kind vergaat van de pijn..... ze is nu wat rustiger,maar dat had ze een poosje geleden ook al met dr bovenlip ( voor diegenen die t nog weten!)
Jeetje, WAT is dik? Kun je niet een ander HA bellen? HA zijn ook nooit te bereiken als je ze nodig hebt!
Hihi, ik heb ook eet filmpjes, maar daar op kun je haar herkennen, en ja... die plaats ik dus liever niet. .
hey meiden ik ben ook weer terug ! en net als eva ff druk met van alles ! weekje weg was TOP en errug leuk al was het wel ff wennen om met een baby erbij op vakantie te zijn ! momaal doe je waar je zin in hebt en dat was er dus niet zomaar bij ... tim had nog wat verhoging zijn net ff langs HA geweest hij heeft last van verstopping in zijn neus en het is allemaal wat geiriteerd en slijmerig maar verder nix aan doen ... gelukkig ! Trouwdag was leuk van mijn kant man had het te druk gehad om wat te regelen en helaas ging het eten ook niet lukken die dag ... zwemmen was echt super dag 1 en 2 vond hij het wel ok maar toen kwam hij helemaal los en spetteren en lachen ! we zijn zelfs nog 2x uit eten gegaan en tim ook mee .. lekker in een kinderstoel beetje spelen haha ja dat ging toppie .. ben nu bezig met wasje 2 en er ligt nog meer .. helaas we zijn weer thuis he ! was te merken ook tim ging gelijk moeilijk doen met eten .. maarja laten we het er op houden dat hij ff moet wennen .. want hij heeft SUPER gegeten de afgelopen week ! ben trots op hem hoor ! en ik heb jullie toch wel gemist hoor ... hier alles ok ? terug lezen gaat niet lukken...
Wat een timing. Ik heb net ff tijdelijk het filmpje waar Samantha staat geplaatst. Deze is niet zo donker als die andere die niet meer verscheen. Die was nl. ECHT te donker.
nou ik moet t eerst proberen met koelen,lekkermakkelijk weer t verschil is dit..... Haar rechter oor... als je kijkt links,maar t valt wel op.... die vergrootte foto is van de achterkant.... zo wijd staat ie nu foto = weg
Hey! Fijn dat je er weer bent en het fijn hebt gehad Is wel ff anders he,met een kleintje erbij! Gelukkig dat het nix ergs was met Tim....! Heb jouw ook gemist hoor!
Ik zie het ja..... ff Afwachten? Vaag hoor. Nieuw crempje gebruikt ofzo? Nieuw wasmiddel voor de kleding en dat ze op dat oortje lag?
hey meis ik heb het al gezet het was top hoe was het bij jullie ? wat een ongelooflijk lekker weer was het he ! ik ben zelfs verbrand
Jeetje, dat ziet er pijnlijk/jeukend uit. Ja lekker makkelijk koelen. Net of je dat niet zelf kunt bedenken!
tim is wakker ik ga ff knuffelen enzo moeten vanavond weer weg en laptop is nog niet terug dus weet niet of het lukt om langs te komen ik hoop het wel ! klnuffie van ons
Klinkt goed! Bij ons scheen de zon niet zo veel maar ons park was in een bos. Veel schaduw dus. Maar dat mocht de pret niet drukken. Wij vonden het ook wel erg anders met een kleine erbij. Maar wel heerlijk hoor. Nu de rommel opruimen pfff Tot vanavond!
nee de HA was er ( vor de verandering wéér eens) niet als t erger word moet ik vanavpnd/vannacht maar de HAP bellen en dan eerst 20 km gaan rijden enzo Pfff