Mamanona Ziet er idd raar uit.Kreeg ze dat zomaar uit het niets : Emma Welkom terug meis.Fijn om te lezen dat jullie een super week hebben gehad. All Bryan heeft om kwart voor 8 vanmorgen de fles gehad en vanmiddag om kwart over 12 warm eten.Hij heeft toch zitten eten.Ik had een aardappel en 2 eetlepels bloemkool geprakt en hij had zijn bordje zo leeg.Zat steeds met zijn mond open.Nadat zijn bordje leeg was was hij jengelig en toen heb ik nog een halve aardappel met 2 eetlepels bloemkool geprakt en dat was ook zo op.Daarna een danoontje.En hij heeft zonet een fles melk gehad en om een uur of half 6 fruit en dan rond 7 uur een pyjamapapje dus kom vandaag op 3 flessen.
Ik hoop 't ook voor d'r. Vind het zo sneu! Met ons gaat alles verder goed, Keziah heeft alleen last van wat eczeem op d'r wangetjes, schijnt normaal te zijn volgens cb, smeer er nu een paar keer per dag Bepanthen op en dat lijkt wat te helpen. Het is in ieder geval al een stuk minder rood, vind het alleen zo zielig dat het jeukt, ze krabt iedere keer d'r gezichtje open.
jee exceem....ja dat openkrabben is het ergste ja!...... hier gelukkig nooit wat mee te doen gehad.... De kleine meid van Divi heeft ook exceem op dr wangetjes....weet ik zo...... meerdere kindjes hier trouwens..... erg sneu voor allemaal ! ik had nog lekker Spare Ribs over van de BBQ,die heb ik lekker in de oven gegooid net.... \/ vind ik sooooow lekker
Ja, vreselijk. Nu maar hopen dat het gauw overgaat! Eet smakelijk! Ik weet nog niet wat ik ga doen met het eten, ben zo moe, heb geen zin om te koken Keziah was vanaf 3 uur 's nachts aan het spoken en ze sliep pas om 23:30 *gaap*. Denk dat ik maar chinees ga halen vanaaf
bah. jarne had ook eczeem op z'n wangen vanaf hij vast voedsel begon te eten. Bleek hij allergisch voor vesrchillende dingen waaronder appels appelsien en aardappel. Hij had cortisone-druppeltjes voor valse kroep en daarvan ging het weg. later (toen ik hem van de druppeltjes af wou) kreeg ik het zo goed als weg met zwitsal vernix-zalf. Jesse is een ander verhaal he die valt alleen te helpen met cortisone aangezien hij het overal heel erg heeft/had.
la la la ik loop voorbij terwijl ik de was aan het doen ben ... lees dat het al ietsje beter gaat met kleine J.. gelukkig wat een dapper schatje is het toch en hoe was de BBQ ? ben je er nog van aan het eten hahaha bryan goed bezig jonge ! wow wat kan hij eten zeg ! en tim zit ook al een tijd op 3 flessen en een warme prak .. volgensmij eet hij eindelijk ook (meer) dan voldoende ! dalillah hier is man ook al naar de chinees ! 2x loempia en een bak bami sabbe hoe is het met jesse zijn huid ? gaat het nog steeds goed ? demi wat lees ik nu .. heb jij exeem op je wangen .. achossie ... en hoe is het met divi ? eva wij zaten aan het water .. soms fris met de wind maar ohoh ik ben 5 tinten bruiner hoor ! wat een zon.. heb hele week in shirt rond gelopen savonds wel fris hoor ! en wat erg toch altijd he troep als je weg gaat en als je terug komt weer zo...... was nr 3 zit er nu in .. ds ik kan de film niet vinden ! ah en ik wil hem ook zo graag zien.. nou ik ga weer verder en zo ff eten en dan naar mijn ouders het konijn ophalen en erna tim weer doen enzo .. tot straks !
Oh wat erg! Keziah had het eerst best erg op haar wangen, toen probeerde ik het vet te houden met witte vaseline, maar werd alleen maar erger! Toen met zwitsal vernix zalf ging het wat beter, maar op een gegeven moment hielp dat niet meer en nu gebruik ik bepanthen en binnen 2 dagen zag het er echt véél beter uit! Ze had dit al voordat ik met bijvoeden begon en geef nog steeds borstvoeding dus snap niet waar het vandaan komt. Volgens cb is het normaal, maar als het erger wordt moet ik bij de huisarts langs voor hormoonzalf (?)
Keziah doet al de hele dag iets heel aparts, haar hele gezicht zit dan onder het kwijl en een lol dat ze heeft! Heb filmpje op de maartmama hyves geplaatst, doen jullie kids dat ook?
hihihi ja funny! ja soms kan je helemaal in een deuk gaan! Alysha stopte op t filmpje met dr "Lipfloppen" ze was al een hele poos aan de gang hihihi gekke kinderen!
dag dames, Daar ben ik ook eindelijk weer. Na een drukke dag. Vanmorgen bij het CB geweest. Het ging heel goed. Jadyn was 66 cm lang en 8350 gram. Ze volgt haar eigen lijn goed. Ik hoef niet bang te zijn dat ze te dik is, zei de arts. Met de arts heb ik het uitgebreid over Jadyn's voeding gehad. Ik schrok er best wel van dat ik eigenlijk geen danoontjes (8 klontjes suiker) en liga's moet/mag geven. Nu pas begrijp ik waarom mensen een hekel aan het CB hebben. Ik mocht met brood beginnen en moest groente en fruit niet gepureerd geven. Hooguit geplet met een vork, maar het liefst volgende de Rapley methode. Ik zei dat ik dat doodeng vond, dat kokhalzen enzo. Dat begreep ze wel, maar het moest toch echt. Ik moet daar niet op reageren. Het liefst de andere kant op kijken en Jadyn zichzelf laten redden. Dit lijkt mij vreselijk. In plaats van danoontje moet ik magere yoghurt (met nix!) geven. Liga mag niet, helemaal geen tussendoortje 's middags. Alleen thee of water. Ik vind dit een beetje zielig eigenlijk..... Gelukkig heb ik hier al iemand horen zeggen dat het brood geven reuze meevalt. Verder nog iemand tips voor mij? Moet ik exact doen wat het CB zegt? Of gewoon mijn eigen ding doen? Ik wil zelf wel graag dat Jadyn grover voedsel leert eten. Vroeg of laat moet het toch...dan liever vroeg.... liefs MJ