Geen idee. Maar zoals Dalilah zei, geef ik dus ook (nog) geen danoontje. Liga geef ik sporadisch. Ik wil Samantha ook niet onnodig aan te veel zoet laten wennen. Is nog tijd genoeg voor, zullen we maar zeggen . Ik geef haar dus lekker rijstwafels.
Ik weet niet of er een test staat, maar wel dat steeds meer mensen allergisch worden/zijn voor muggen. Ik krijg inmiddels ook erg grote plakaten noem ik ze altijd van muggebeten.
Oh ja, over dat geen danoontje geven..... da's omdat ik nog volledig borstvoeding geef. Daar zit genoeg zuivel in, en dan kan je liever geen zuivel bij geven.... vergat ik te zeggen.
ik ben er ook helemaal voor om nog niet teveel zoete dingen te geven. Maar magere yoghurt zonder iets erin, vind ik zelf ook niet lekker. Die rijstwafeltjes, zijn die van nestle? mamanona: ik heb ook die ontbijtpap met fijne granen gekocht. Om te lepelen! @CB zeiden ze dat Jadyn vooral een avondeter is en niet van ontbijten houdt. Maar dat we haar wel ontbijt aan moeten bieden. Ik wil wel graag zo'n ontbijt ritueel. Samen aan tafel....gezellig!
ja.... van die mega plakaten.... h dik laatst ook hoor 1 prikje op mn enkel en mn enkel was dik na dr dikke lip had ze t nog niet eerder weer gehad.....
Thanks, ik ga het morgen eens proberen. Wist niet dat er steeds meer mensen allergisch worden voor muggen. Lijkt me wel erg vervelend. Vind een gewone muggenbult al jeuken!
haha ik heb tegenwoordig het ontbijtritueel in bed en ja alysha krijgt ook wel s alleen yoghurt hoor.... met nix erin..... laatst met een scheutje jus 'd orange erin
Voorheen was ons ontbijtritueel ook in bed, hoor! De eerste en de laatste voeding bij mama in bed. Dat vond ik altijd fijn met de BV...
hahaha nou hier alleen de 1e fles hoor ... om 19:00-19:30 lig ik nog niet in bed om de laatste fles daar ook te doen