Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nee, van Bambix.

@Yoghurt tip: Lekker fruit erin, of scheutje diksap. De yoghurt van het merk Zaanse Hoeve is niet zuur. En zoals iemand anders zei, er is ook milde yoghurt.

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Gaan we proberen!

2x

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hahaha jah.. das de CB-look :)

kijk hier een quote

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Moest kruimelen niet staan, maar dat snapte je vast al. :).

Ik gebruik normaal gezien antihistamine voor mijn hooikoorts, en dan gaat het goed met de muggebeten. Heb ik niet eens jeuk, maar ja, mag met bv geen antihistamine gebruiken. Dus had van de week een erg pijnlijke/jeukende plek op mijn been.

@Nona: Heb je azaron geprobeert? Ik kreeg als klein meisje standaard de muggebeten op/om en rond mijn oog. Azaron was het enige dat toen hielp. Later ben ik Prrrikweg gaan gebruiken.

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook hoor, :).

6. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    DS, dat had ik idd wel begrepen, hihi

Hier ook nog steeds ontbijt in bed. Lekker bij mama onder de dekens, heerlijk!

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mj wat raar dat jou cb weer zulke dingen zegt!Hier werd het als volgt gezegd.
    - Danoontje na het eten zijn ze juist voor. Kreeg ik als advies. Weet jou cb wel dat die nieuwe danoontjes zonder suiker en met opvolgmelk zijn?
    Heel raar dat magere yoghurt wordt aangeraden? Hier worden zuivelprodukten zoals normale melk en yoghurt pas vanaf 10 maanden ofzo aangeraden!
    - Tussendoortje als broodkosrtje of rijstewafeltje werd hier aangeraden om de tijd tussen brood en avondeten te overbruggen!
    - sam luste in het begin geen water en ene beetje roosvicee of andere speciale sapjes tussenndoor was prima! Als ze maar wat vocht binnen krijgen
    - Jadyn is nog maar net 6 maanden. Als je niks mag puereren kan heel de potjeshandel zijn boeltje wel opdoeken :)

- Wat brood betreft. Ik dacht ook dat het tegen zou vallen, maar dat ging echt makkelijk. Sam stikte ook telkens in fruit met wat liga, maar broodstukjes glijden zo naar binnen. CB adviseerde te besmeren met pate of smeerkaas en dan zonder korstjes en dubbelvouwen en in kleine blokjes snijden. Succes!

@ Emma welkom terug lieverd! Heb je gemist!

Verder vandaag een lange lesdag gehad, dus nu dadelijk even lekker in badje voordat sam, wakker wordt! ;)

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Yoghurt: Daar had ik overheen gelezen. Zuivel moet wel de volle versie zijn inderdaad.

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ brood: Als Sam ook al korstjes eet, waarom zou je ze bij zijn boterham eraf snijden?

10. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Hier zeiden ze geen volle yoghurt. Wonen we wel allemaal in hetzelfde land :rolleyes:

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    De donkere korstjes krijgt hij tussendoor en sabbelt hij op. Na een kwartier sabbelen kan hij ze opzuigen :)

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ok, ik dacht al.

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ja lekker tegenstrijdig allemaal he...... daarom doe ik ook lekker wat ik wil.... hahaha

14. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Volgens mij CB moest er persee dieet margarine op de boterham. Daar zitten vetten in die het kindje nodig heeft. Ze adviseerde zonder beleg. Maar als ik wou, mocht ik er alles op doen, behalve honing en leverpastij niet vaker dan een paar x per week...

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, dat staat ook in mijn Rapley boek. Halvarine wordt afgeraden, en het moet ook kuipjes versie zijn, niet de harde. Roomboter zonder toevoegingen mag ook, maar daar moet je zuinig mee zijn.

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    een kwartier? :confused: WOOW!

:oops: alysha bijt en kauwt..... en heeft een korst met 3-5 minuten weg

had Sam nou al tandjes?

sorry ik weet t niet meer!

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

hahahah zeiden ze nog niet

"JE MOET BLUE BAND GOEDE START"

gebruken?

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

alles ivm met die verzadigde vetten ofzo toch ?

hahaha

WAT BEN IK SLECHT VOOR MN MEIDEN ALS IK HET ZO ALLEMAAL S BEKIJK :p

19. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Wat een wilde verhalen allemaal over eten. Ik ben het helemaal met nona eens, gewoon je eigen gevoel volgen. Doen wij hier ook en hij eet alles op hoor.

Vraagje aan moeders die drie flesvoedingen per dag geven: Hoeveel drinkt jullie kindje op een dag? Fabian heeft gisteren en eergisteren 300 cc gedronken. Is dat niet heeeel weinig?

20. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Ja, je moet je schamen MamaNona, hahahaha. Wat een regels allemaal! Gewoon doen waar je jezelf fijn bij voelt. Dit zijn ook jouw woorden volgens mij...

Deel Deze Pagina