Juist niet! Ik zei 'ik heb blue band goede start'. Die was goed voor mij, maar absoluut niet voor Jadyn
Wat dat betrof deed ik het prima! Ook het pyamapapje wat Jadyn elke avond krijgt (om door te slapen) was uit den boze, maar ik mocht daar voorlopig wel mee doorgaan. Omdat ze daarop doorslaapt geloof ik.
MJ, je moet echt doen waar je je goed bij voelt. Je kunt het natuurlijk als tips zien. Niemand doet het precies zoals ze daar zeggen. Als je denkt dat je spijt gaat krijgen, doe je het toch gewoon niet (of half)
Ha ha, ik heb wel wat losgemaakt met mijn CB-verhalen. Ga nu in de auto springen. Naar mijn toneelclubje. Heerlijk!
Veel plezier MJ! En ja, nu kunnen wij samen doormiepen en jij bent snel weg......hihi 300cc is inderdaad wel erg weinig. Hier 1 bv en 2xfles van 200cc. Zal ongeveer tussen 500 en 600 zitten.
Hey hallo daar zijn we weer bibba banaan en bibba peer MJ wat een cb daar bij jullie. vind ik het hier toch beter 500cc opvolgmelk per dag en voor de rest zien wat en hoeveel je kindje eet. we krijgen hier wel 2 boekjes mee 1tje met recepten en 1tje waar een lijst instaat welke groenten,vlees, vis enzo je op welke leeftijd mag geven samen met veelgestelde vragen, antwoorden en tips in
Gezellig ! Wat een doos! Dat zeg ik ... wat een doos! Pffffffffffffffff.... het woord DOOS omschrijft dr nóg bij lange na niet Uhh... goedenavond inmiddels Afblijven! Hijs al besproken! 8) MAG van alles niet en MOET weer dingen wel? ? Volgens mij ben je hartstikke goed bezig. Waarom zou ze geen tussendoorjte mogen, ze is toch niet te dik en volgt dr eigen lijn? Ik zou zo doorgaan als je bezig was/bent meis. Rijstwafels vindt Faylinn verre van interessant. Ik geef af en toe een koekje tussendoor. Vind ik ook best kunnen trouwens. Als Faylinn een beetje op dr moeder lijkt, gaat ze onwijs smullen van (magere) yoghurt zonder iets. Ik ben er gek op! Maar ik ben ook gek op rare smaken, gek op zuur, gek op zout, gek op bitter. Mensen mensen, wat een verschillende adviezen van de CB's! Idioot. Goed.. ik heb bijgelezen, hihi. Faylinn heeft vandaag trouwens ook wel weer weinig melk op, avondeten nagenoeg niks (paar lepeltjes) en fruit vanmorgen wel aardig goed voor haar doen (half potje 4mnd), maar die kwam er later op de ochtend weer uit toen ze zich verslikte in een koekje Nu spuugt ze de laatste dagen sowieso wel veel, vrijdag op het KDV ook al. En ze is wéér verkouden, zowel snotneus als hoesten. Zielig! Net voor ze naar bed ging ook verhoging, 37,3. En vandaag voor haar doen echt flink geslapen maar ja, ze zal wel echt niet zo lekker in dr velletje zitten. Goed.. ik ga dr weer vandoor, pien in mn dak die maar niet weg wil.