Ik ben er al weer! Toneel gaat dit jaar niet door. Ivm ziekte van de spelers en zwangerschap van de regisseuse... Maar ik ga misschien in een bandje zingen, dus dat werd anders ook iets te druk voor mij, komt mij wel goed uit dus! 1bv en 2x fles is keurig, toch?
Dat krijgen jullie zeker te horen! Met de boterham begin ik donderdag pas, hoor. Morgen gaat Jadyn naar oma en woensdag naar het KDV....
even een tip als boterham niet onmiddellijk goed gaat: maak er een papje van met wat melk door. heb ik hier vanmiddag ook gedaan
is er eigenlijk wel iemand die mij mist, ik heb het gevoel dat er de laatste tijd niet meer op mij of mijn tips gereageerd wordt
Vervelend die sms! Er zijn er twee in ons durpie he. ik zit bij die in noord...grrr die cbs. Ik hoop dat het goed gaat woensdag! Fijn dat je weer terug bent! Knuffel! Vraagje aan alle mama's. vanaf wanneer mochten ze yoghurt? Ik heb dat dus totaal gemist.
Ik vind het altijd zo fijn je te lezen! Maar ik had ook een beetje dat gevoel laatst, maar bij mij lag het meer aan mezelf denk ik, omdat ik telkens niet op alles reageerde en niet bijgelezen raakte! Knuffel!
was daar een leeftijd an verbonden.... potjes van Friso hebben wel yoghurt... s vanaf 6 maand... missssssschien 6 maand dan :
Ook veel 'verborgen' suikers. Door dit soort dingen te geven, stijgt de suikerspiegel opeens heel hard en daalt ook sneller, waardoor de babe snel weer honger krijgt ofzo...