hahah ikke nie hoor als ze me de vraag stellen wat ze eet bijv, dan kom ik met t antwoord wat niet..... en dan ze ze heel j de hand "wat niet dan" en dan zeg ik: BAMBIXPAPJE
Ik sprak vanavond nog een mama die naar hetzelfde CB gaat. Die zei: 'zo min mogelijk vertellen daar, en lekker je eigen ding doen'.
ja dat kan wel eens gebeuren maar had echt het gevoel dat het met bijna al mijn berichtjes gebeurde de laatste dagen
Vind het wel goed van je dat je het gewoon zegt. Het zal wel niet expres gedaan worden maar is wel even fijn om te horen lijkt me! Ik zal er proberen op te letten hoor en anders gewoon aan de bel trekken
toch wel, geen berichten meer die saai zijn in de zin van meerdere malen hetzelfde en net of ze met iedereen meepraatte en ze hetzelfde meemaakt net op het ogenblik je dit zelf ook had meegemaakt
Nee had soms hetzelfde gevoel als jij ...maar zoals ik schreef lag het meer aan mezelf door minder te komen en niet bijgelezen te raken
Ik wist het eigenlijk wel, maar ik moest even een paar keer horen dat ik eigenlijk best wel goed bezig was en vooral mijn gevoel moet volgen. Wat mij heel erg aanspreekt: 500 a 600 cc opvolgmelk en verder zelf weten
Ohhh das wel opgevallen hoor, hahahahah Ja, moet ze maar niet beginnen over zwarte manne... hahahaha, en daarna PB'en met me...