wenneke werd bang van 2 ZWARTE mannen in de zaak waar ze werkt met de nadruk op zwarte, terwijl dat hier wel eens gevoelig kan uitvallen met alle multiculturele mama's papa's en kindjes wenneke komt dus weeral niet meer, benieuwd hoelang ze het nu volhoud
Nadat ik vandaag bij het cb ben geweest, heeft Jadyn vanavond meteen weer een danoontje gehad.....ohhhhh Ik ga die dingen echt niet in de prullebak gooien, hoor! Maandag 22/9 07:00 140 cc fles opvolgmelk 09:00 70 gram sinaasappel/banaan met granen (10:45 11:45) 12:45 170 cc fles opvolgmelk (14:55 16:10) 16:45 120 gram bruine boontjes 17:00 50 gram danoontje 19:15 160 cc fles opvolgmelk
Ik dacht dat ook Pooh. De vorige keer was papa met Jens naar het bureau en toen zeiden ze dat. Heb wel 10x gevraagd of hij het goed gehoord had. Maar het was echt! Ze zeiden: Na zijn warme maaltijd wat yoghurt. Geen speciaal toetje maar gewoon simpele yoghurt zoals wij ook eten (halfvol). Heb later nog een keer gebeld voor iets anders en het toen voor de zekerhed gevraagd, het antwoord was: Hij mag na het eten 100cc yoghurt! Geef meestal iets minder..
De tijden tussen haakjes zijn de slaaptijden, trouwens. Eigenlijk zou er nu geen pyamapapje (a 250 cc) bij moeten....
hier zeggen ze ook dat het niet erg is als kindje door een of andere reden eens minder drinkt, niet druk om maken
Ja goed! Hoe is het met jullie? De jeuk is bijna altjid weg, dermatoloog had ik veeel eerder naar toe moeten gaan. Heeft nog maar paar kleine plekjes en als ik die weer insmeer, zijn ze weer foetsie!
Dankje Zuurtje, dit had ik wel meegekregen maar ik leg de link niet echt met de geel met rode mannen? Ik denk dat ze gewoon een beetje onnozel is en dit haar manier van iets beschrijven is, zonder er iets mee te bedoelen. Tja...is niet echt handig van haar natuurlijk!
meiden, wederom heel hartelijk bedankt voor jullie goede tips, lieve woorden en bemoedigende opmerkingen. Ik ga even aandacht aan mijn vriendje geven. tot gauw! kus kus