@ MJ : ik zie dat Jadyn ook flessen van 160, 170 drinkt. Heeft ze dat altijd al, of is dat sinds de opvolgmelk? Ik zit er een beetje mee dat Faylinn de laatste tijd een stukkie slechter drinkt; dronk ze vaak flessen van 200, soms wel 240 cc, nu is het vaak maximaal 180, meestal 170 of 160. Allemaal bv overigens. Maar goed, zo krijgt ze op een dag dus een stuk minder binnen. (bijvoeding is nog niet zoveel).
Bedankt! Dan ga ik dat ook geven. Van olvarit hebben ze ook potjes bosvruchten met yoghurt vanaf 8 maanden. maar yoghurt heb ik altijd in huis. bedankt!
Hier Miekje vanaf haar JOB.. Lieve Zuurtje: ik vind t fijn hoor dat je er bent en reageerd! Je bent en blijft MIJN buddy! enne, niemand heeft hier op zwp vandaag op de brood actie van Julen gereageerd, maar goed dat maakt ook niet uit... Gisteren kreeg ik heel lief allemaal beterschap wensen voor hem en mijzelf... Ik heb t ook wel eens, de ene keer lukt t me beter om op iedereen te reageren dan de andere keer... MJ: doe wat je denkt dat je moet doen. Als je dat lekkere pyamapapje wilt geven, lekker blijven doen.. Zo lang je niet meteen aan de rode pepers gaat met d'r komt t vast goed! Jadyn: weer goedgekeurd las ik! Nona: heeeeeeeeeeeeeeeeeeel dikke knuffel voor Jamilia.. ook van DDDzzzjulen... Nino: Hoe heb je t gehad op t KDV? Pooh: hier ook nog geen tandjes.. Hoest met Jens Eva Emma: lekkere vakantie gehad las ik! Fijn dat je er weer bent! Hoest met Tim zijn eten? Gaat t goed... DS: dus t ging goed met de worteltjes! Goed zo Samantha! Divi: Hoest met Demi gegaan vandaag? En met jou, op je werk? Julen heeft vandaag het volgende gegeten: 7.30: 140cc (heeft wat laten staan) 11.30: broodje en fruit 16.30: warme hap 17.15: nog een boterham, hij had honger volgens papa... 19.30: papfles (rond deze tijd, ikke is aan t werk, dus weet t niet zeker).. Goed, meneertje mist dus een fles vandaag.. we zullen morgen zien of hij m er weer af laat, of dat ie m gewoon wilt.. Hij was vanmorgen nl een beetje een slaapkop... (aan t bijslapen van gisteren denk ik..) Nou Miekje leest mee vanaf haar werk.. dus kan niet altijd reageren..
maakt niet uit, kindjes eten als ze honger hebben en hongeren hun echt niet uit hoor (woorden van een verpleegster bij K&G)
ow ... lees het dus al .. en meid ik heb zeker aan je gedacht hoor de afgelopen week en hoe het met je vogeltjes zou zijn of ze al gewend zijn in jullie gezinnetje en of ze al zindelijk zijn