Ik ben ook heeeeelemaaaal niet nieuwsgierig hoor! Maar eigenlijk kunnen we dat natuurlijk niet maken...
Ik ben zelf verzorgende ig dus ik weet ook wel het een en ander maar het houdt je toch bezig. Het eten gaat trouwens als een tierelier. 200 gr fruit 1 boterham 200 gr groente en een danoontje (slecht he!
hey meid dus jouw nachten zijn eindelijk ook beter ! oh ik hoopte het zo had het nog net meegekregen voor de vakantie ! en hoopte dat het ook echt zo gaan werken super ! want het is zo'n schatje en voor jou dus ook goed nieuws .... las ik iets van tanden ? hier gaat het ok tim blijft een verstopte neus houden maar dokter zei verder alles ok.. eten gaat super ! voor mijn gevoel vreet hij nu ! en hij is super vrolijk en leert weer veel bij ! ik zal morgen nog wat vakantiepika's zetten
wat voor verzorgende ben je? ik ben kinderverzorgende, verzorgende in het algemeen en polyvalent verzorgende in de thuis - en bejaardenzorg
ik was ook echt bang hoor..... ze kwamen zeeer intimiderend over toen ze zo kwamen aansjeezen in hun macicosi's