Hallo, heb ff een paar bladzijde terug gelezen! wie moet ik van hyves halen? naat meid wat erg, dikke knuffel!
Dat onderzoek moet binnen nu en 2 weken plaatsvinden. De kinderarts was er zelf ook stil van. Het kan: Dat er een vernauwing zit in de urineleider Dat hij een te nauwe voorhuid heeft. Of iets met de nier zelf. Op de dag van het onderzoek krijgt hij een dubbele dosis AB En de 2 dagen ook dubbele dosis Als hij nu ziek word of koorts krijgt moet ik direct contact opnemen met het ziekenhuis.
Ik heb net even mijn CB gebeld aangezien er wat verwarring was en ik het ook niet meer wist. Die mevrouw was echt enorm vriendelijk!Zo kan het dus ook! Danoontjes Zitten idd veel natuurlijke suikers in en zijn dus dikmakers. Het is niet schadelijk ofzo en iedereen moet daar zijn eigen weg in vinden. Ik ga dus wel ipv elke dag een danoontje iets minderen met af en toe een danoontje Yoghurt Wat betreft melk en yoghurt enz. Onze kleintjes kunnen tot 1 jaar deze produkten nog niet zo goed verwerken wat betreft de niertjes. Dus als je ze veel hiervan geeft hebben ze daar een probleem mee. Dus echt in kleine beetjes gebruiken zoals een klein toetje. Biogarde en kwark zijn de mildere versies. Ik ga dit ook af en toe gebruiken. In kleine hoeveelheden kunnen ze het wel verwerken. Hoeveel boterhammen? Sam heeft vandaag 2 boterhammen op en was benieuwd hoeveel ze er mogen. Ze mogen zoveel brood als ze willen als ze maar hun melk blijven drinken. Tot 9 maanden moeten ze aan 500 cc opvolgmelk komen. Beter hun fles leeg dan een boterham extra. Maar sam had zijn fles leeg en dan is het geen probleem. Al zou hij er 3 eten Boter Is goed om de boterham heel dun te besmeren. Maakt niet uit welke boter! Beleg op brood Smeerkaas, pate, leverpastei, fricandeau, pindakaas, fruit, tomaat, kaas enz Extra drinken zoals sapSam lust nog steeds niet echt gewoon water. Dus ik neem altijd de drankjes van friso en diksap. Roosvicee zitten weer die suikers in, maar mag wel aangezien het zo verdund wordt. Lauwe thee zonder suiker kon ook en ga ik eens proberen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!
thanks voor de info nu weten we hoe het zit ! toppie en ben nog steeds onder de indruk van zijn drollen !
oh meid wat vervelend allemaal ... super mega knuf ik weet niet zo goed wat ik anders voor je kan doen of betekenen maar mijn duimen draaien voor jullie
Ik dacht kom ff kijken bij jullie, zie ik dit geweldige lijstje.. Dank je wel! Heb ook een maartkindje, maar ben erg aan het dubben met voeding betreft en mijn cb geeft geen goede adviezen. Dus ik moet het maar zelf uitzoeken! Ik zie dat jij al brood geeft. Vanaf wanneer doe je dat al? Want Jenna wil absoluut geen pap, want dan is het brullen..
Hydronefrose Hydronefrose is een uitzetting van het nierbekken. Een mogelijke oorzaak van de verwijding van het nierbekken is de vernauwing van de overgang van het nierbekken naar de urineleider. Deze aandoening ontdekken we bij het kind vaak al vóór de geboorte via echos tijdens de zwangerschap van de moeder. Na de geboorte van het kind is verder onderzoek noodzakelijk om de juiste aard en ernst van de afwijking in kaart te brengen. Afhankelijk van de uitkomst kiezen we voor een behandeling. Had nog zo gevraagd of ze goed wilde kijken tijdens de 20 weken echo,omdat ik dit nu voor de 2e keer meemaak(met Max) Ze konden toen niets zien
Nathalie: ach meid dikke knuf nogmaals. Ik hoop dat ze snel iets kunnen doen. Is er wel een behandeling voor als ze weten wat er is? Pooh: tanks voor het lijstje.
Daar wilde hij nog geen uitspraak over doen. Maar het zal toch wel? Ze kunnen tegenwoordig zoveel. Max hebben ze besneden en ruim 1,5 uur dag in dag uit op de AB gezet en dat is ook weer goed gekomen
In principe hoeven ze ook geen pap! Ik ben vanaf bijna 7 maanden met brood begonnen. Hier adviseren ze het vanaf 7 maanden Succes!
@ Naat : met de echo, het kan zomaar zijn dat ze het echt niet konden zien (en niet gewoon slecht gekeken)? Ik kan me niet voorstellen dat ze er idd geen behandeling voor hebben, als ze weten wat het is... ze kunnen tegenwoordig idd zoveel. Heftig hoor. Ik neem aan dat ze nu proberen Justin er ergens tussen te zetten voor de echo? Zal haast wel.
Dank je.. Hier adviseren ze niets.. hahha.. Maar Jenna is 6,5 maand en kan makkelijk brood hebben enz.. Heb een flinke dame die het brood van mijn bord afkijkt.. haha
Die geef ik ook en blijf ik af en toe geven, maar in principe zijn ze niet heel goed ofzo en zijn ook deze dikmakertjes waar alleen danone hele veel geld aan verdient. maar zoals het cb hier zei is het niet schadelijk ofzo, maar door de suikers is het niet dat ze dat adviseren
heeee stelletje typmiepen! Wat zitten jullie nou belachelijk veel te kletsen terwijl ik aan het werk ben! Dat kan toch niet! Ik heb nooit genoeg tijd om dat allemaal bij te lezen! liefs MJ