Ik zie een gequote bericht van Pooh. Wat goed dat je even gebeld hebt! Handig dat je het ook even voor ons getypt hebt. Thanks! Gaan jullie nu wel elke dag een toetje geven aan jullie kindje? Ik doe denk ik af en toe een danoontje en anders kwark of yoghurt ofzo...
Ik geef de gewone danoontje zonder opvolgmelk. Die dingen zijn zo mini. Maar 50 gram in totaal. Dat beetje gewone zuivel zal toch niet slecht zijn?
Hee Nathalie, ik heb niet teruggelezen, maar ik begrijp dat je uitslag hebt gekregen over Justin? Hetzelfde als wat Max had? Is het erfelijk dan? Veel sterkte lief!
@ MJ : kon jij die eerste danoontje nou ook niet vinden of was dat iemand anders? Ik heb ze inmiddels gevonden, bij de AH. Faylinn vond de banaanvariant erg lekker. Volgens mij de abrikoos ook wel, maar die ging niet helemaal op. (en tis al niet veel!)
Nu weet je waarom manlief blij is met de hulp van mijn moeder. Die liep tegen hetzelfde aan als jij. Maar dan zonder de inlog-problemen... hihi.
Heb er net met mn werk over, maar ik ben het echt zat dit. Nu lopen er ook nog eens een paar mensen te verkondigen NOOIT inlogproblemen te hebben als ze thuis werken terwijl een IT-er nota bene beaamt dat er problemen zijn. Ik ben er klaar mee.
Ik kan wel tegen horror, begrijp me niet verkeerd. Maar 5 min begin, en ik durfde ook niet naarde wc. Heb niet verder gekeken.
Ik kan niet alles terug lezen maar toch even een paar reacties. @mj wat goed zeg dat jullie niet meer naar de osteopaat hoeven. @pooh en mj Fabian krijgt ook danoontje hoor. Ik weet dat het niet echt heel goed is. Maar hij vind het zo lekker. @Nathalie1973 heftig hoor. Heel veel sterkte.