ja denk het wel.....kga douchen enzo en dan even lekker op zolder 2 wasjes strijken... hahaha ja ik heb t in mn bolle koppie
Oke dan. . . rustige avond hier dus Fijne avond als we je niet meer zien en tot morgen! *hug for nona*
He meiden, Ik heb niet terug gelezen..Dus ik reageer vanuit wat ik nog weet.. Redone: wat een goed schema! Lijkt wel een beetje op t 'normale' schema van Julen.. Zuurtje: veel plezier op de kermis van de week! Wicjuh: mooie foto's.. Emma: succes met liedjes voor de doop, ik ben er niet in thuis, dus sorry kan je niet helpen.. Divi: meid waar ben je nou? Boja: hoop dat t snel is opgelost, zodat je snel fijn thuis kan werken (op een fijne manier bedoel ik) Nona: Fijne avond! Nathalie: hoop dat je sne;l geholpen wordt met Justin, knuff! Dalilah: fijne dag gehad? DDnee/ Eva hoest met jullie Pooh: iehlllllllll vieze foto! Ds: is t nog gelukt bij de Zeeman. Oke, nu weet ik t niet meer...... Ik ben inmiddels in mijn ouders huis.. Gaan zo de openhaard aansteken.. Weet niet of ik nog langskom.. Kus
10 oktober heb ik de mictiecystogram Vervelend onderzoek is dat Gaan ze met een katheter door zijn piep helemaal naar zijn blaas. En spuiten ze contrastvloeistof naar binnen en maken ze terwijl ze dat doen rontgenfoto's
ik vind het trouwens erg frustrerend dat we het er niet meer over mogen hebben ........ ik kan zo mijn ei niet kwijt daar over bah
Hoi meiden, Hier heeft Yannick gesmuld van de hete bliksem. Hij wist niet hoe snel zijn bordje leeg moest hahaha. Ook zijn beide kids weer in bad geweest en de een ligt al in bed en de ander geeft papa nu de fles. Die gaat er zo dadelijk ook in. En dan gaan mama en papa het eens gezellig hebben saampjes hahaha.
als jij je ei erover kwijt wilt dan moet je dat gewoon doen... noem dan gewoon geen naam,maar vertel in één bericht hoe en wat.... of... http://maartmamas2008.hyves.nl/forum/2323042/G2ER/EI/
Hey Goedeavond meiden, Ik heb al een aantal dagen niet gereageerd maar wil wel zeggen dat ik aan jullie denk. Ben zooooo vreselijk moe en iedere dag zo'n vreselijke hoofdpijn, niet normaal, heb gewoon geen puf om te reageren. Weet ook niet wat het is. Maar hoop wel dat het over gaat pffff, vind dit niet zo leuk namelijk. Met Demi gaat alles goed. Ze drinkt lekker haar flesjes leeg, eet nog steeds een half potje fruit en merk toch wel dat ze haar prakje het aller lekkerst vind. Van het CB moesten we brood gaan geven, nou Demi is er totaal nog niet aan toe. Dus we zijn er maar even mee gestopt. Probeer het volgende week wel weer....... Me werksituatie is nog steeds het zelfde. Dus gewoon k*t. Heb natuurlijk verleden week te horen gekregen dat ik per 1 februari 2009 niet meer welkom ben, dus ben andere woorden, heb dus me ontslag gehad. Nou ik kwam er dus gister, het leek wel of ik al weg was. Er zei niemand wat tegen me helemaal niets. Alsof ik lucht was. Nou dan heb je daar 8 jaar gewerkt. En wat krijg je .... gewoon stank voor dank..... Misschien komt daar wel me moeheid en hoofdpijn vandaan omdat ik me er gewoon vreselijk druk om maak.... Morgen mag ik er weer vrolijk heen.... (zeg er maar neits over op hyves, bij mijn hyves dan he!) Ik zag dat jullie gisteravond en vandaag weer lekker op dreef waren met tikken. Heb zo vreselijk om jullie moeten lachen haha.... En een paar waarschuwingen van de mods oeps hihi...... Maar we mogen er dus niets meer over zeggen.... Dus dan maar op hyves haha.... Ik kom vanavond hopelijk nog ff tikken bij jullie liefs Divi
hoi meiden.... Hebben jullie me nog een beetje gemist : : : : : haha....nou ja dat zal vast wel! ....of niet! Ben 2 dage niet geweest en meteen weet ik veel hoeveel pagina's verder..enne...dat kan ik niet allemaal nalezen hoor! Nog spannende dingen gebeurd? Hier is het echt drama met de drilboor.....ben vanmiidag bij mijn ouders geweest, maar daar heeft Julian ook weer een uur gehuild en een uurtje geslapen...spookie! Drilboren duurt hier nog een weekje veurt....balen dus...eerst de ene buren dan de andere.... Las in gauwigheid wel iets over een vervelend onderzoek voor justin? Sterkte Nathalie...echt vervelend... verders vroeg naar bed hier...ben een beetje...heel erg moe...werd gewoon draaierig in de winkel vanmiddag! Genoeg geklaagd...nu dan maar ff een bakkie doen en dan naar bed....