hee Wic, dat was ik inderdaad! Had wel verwacht dat de AH ze zou hebben. Die hebben we hier op het dorp helaas niet. Maar ik wou er deze week toch heen gaan voor de 25% korting op alle babyvoeding... thanks!
Ja, 25 % idd, ik ga er morgen ook even langs denk ik ... Was je nou met Jadyn naar het CB geweest of had ik dat verkeerd begrepen? @ Naat : poeh, dat klinkt als een naar onderzoek 10 oktober...dat is nog best even weg he? Maar goed, als er wat met m is, meteen aan de lijn gaan hangen met ze! Ikke veel medelij met mn schoonzoontje. @Divi: gaat veel energie in zitten meis, en daar kan je errug moe van worden! Nare situatie zo...
Ja, met Jadyn @CB geweest. Korte, positieve samenvatting: Jadyn is goed gegroeid (nu 8350 gram enn 66 cm) !
ben wel ff met man bakkie doen kom straks weer lang ! oh en de liedjes zijn geworden op 1 de 3j's met wieggelied op2 kleine jongen van andre hazes op 3 trijntje oosterhuis met nu dat jij er bent ! de doop is met 3 jongens dus alle muziek kan voor alle 3 haha
Ik ga in bad liggen! Misschien tot straks, anders tot morgen! Begint die 20 % korting bij prenatal morgenavond al? Weten jullie dat? kus kus
hey meissie dikke knuf ! en wat kut van je werk zeg wat een aso's daar ... daar krijg je idd wel hoofdpijn van he ! en tja de waarschuwingen ... zucht ... ik wou dat ik mijn mening nog eens ongezout kon geven maarja mag niet ! brood wil hier trouwens ook nog niet zo maar geloof dat ik het enger vind dan tim ! rijstwafeltje geef ik wel
hey meid lekker flexen dan vanavond ! en wat shit van het boren .. ai ai hier gaan ze binnekort nieuwe riolering aanleggen in de hele wijk zal ook wel te horen zijn !