nee niet echt..... ben dr best kapot van... paps word dr niet wakker van en als ik hem wakker maak dan wordt ie boos... en Jamilia...zij slaapt smiddags bij,wakker houden is geen optie ze valtdan zelfs staand in slaap
Goedeavond Meiden...Jeej alweer zoveel geschreven! Wil Nathalie even heel veel sterkte wensen. Een dikke knuffel voor jou en je knappe kanjer!
Oh...ik ben helemaal vergeten te vertellen dat Jadyn vandaag brood gehad had! Ze wou haar warme eten niet, dus kreeg ze een fles. Daarna gingen we nog even oefenen met brood. Lekker sabbelen op een korstje ging prima. Toen heeft ze 2 blokjes brood in haar mondje gehad. Beide keren moest ze kokhalzen en melk overgeven. Zooo zielig! Zelf zat ze wel lekker te kauwen of haar brood. Ze vond het wel lekker geloof ik! Wat een rotwerk, zeg! Ik hoop dat ze er gauw wat meer handigheid in krijgt (dat haar kokhals-reflex naar achteren verschuifd...)
Divi, een dikke knuffel. Hoop dat je je snel beter voelt! MamaNona, is het echt? Ga maar lekker slapen. Hopen dat die grote druif je niet teveel wakker houdt vannacht! Pooh, wat gek dat ze hier iets anders zeggen over de yoghurt. Na jouw verhaal ga ik wel een beetje minderen. 100cc lijkt me wel erg veel... Oh Emma, dat nummer van Trijntje is zo mooi. Krijg ik ook wel traantjes van hoor. Net als bij die van Marco B! Mj, aah arme Jadyn. Is niet leuk dat kokhalzen. Jens had vandaag ook voor het eerst stukjes brood ipv korst. Hij wilde maar 3 stukje, nou dan niet! Ook wel een beetje kokhalzen maar niet zo erg als bij jou! Sorry als ik iemand vergeet... het is ook zo veel!
Ikke=alleen... Nou, tot morgen allemaal! ***Sluit alvast voorzichtig het hek maar leg de sleutel om het hoekje. Voor het geval er nog iemand komt gluren***