Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    maak je toch je eigen EI daar..... ;)

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ik ga even ovverdreven reageren

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    pff ik KAN toch niet optijd in slaap vallen... te moe... BAH

nou nu benik weg

** doet alles op slot e hangt de sleutel weg **

4. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    *** vind de sleutel mooi op z'n plaats aan het haakje :D. Maakt het hekje open en zet alvast koffie en thee. ***

Goedemorgen allemaal!

@MJ: kan je het brood niet voor het flesje geven? Dan kan de melk er toch al niet uit komen.
    @Nathalie: sterkte voor jou en lieve Justin

Hier een hoestende kleine meid. Zijn gisteren dan maar naar de dokter gegaan omdat het erger werd. Ze moet nu neusdruppeltjes nemen. Dat wordt telkens weer een gevecht :) Vond ze vorige maand ook niet leuk (maar het heeft toen wel geholpen)

5. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen allemaal!

arme nona,

jij ook last van een groot spook? Ik heb het met Laura gehad een half jaar voor jesse geboren was en nog even daarna. En het werd alsmaar erger tot hysterisch roepen en huilen...
    Toen haar kamer verhuisd naar de vrije kamer naast ons (was eigenlijk voor jesse voorzien, magoed). Nachtlampje gekocht en schijnlampje voor in bed. Knuffeltje erbij. Slaapkalender gemaakt (met stickertjes voor een nacht goed slapen). En sinds een maand of vier slaapt ze bijna elke nacht volledig door terug. Een enkele nacht roept ze mammie nog eens, maar dan gewoon zeggen dat ze terug moet slapen en dat doet ze dan ook.
    Er zijn allerlei verklaringen voor geweest maar die zet ik nu niet neer.

UHM... Gisteren was jesse z'n ritme volledig in de war. Hij wou dan 's avons ook maar 90 cc drinken (heel ongewoon voor jesse die een innige relatie heeft met zijn melkje). Ik dacht, die slaapt zeker de nacht niet door. Maar kijk, (naast een minuutje vrolijke zang rond half vijf) hij slaapt nog steeds.

Verder niks nieuws. Nog altijd ziek iedereen. En ik moet bijna voortdurend niezen, gek word ik er van.

Ook nog een footootje van ons bad, niet echt een duidelijke foto, maar ik zocht er eentje waar bepaalde delen niet zichtbaar op zijn. maar zo wel een idee hoe het is... (ps op, is nog niet volledig af hoor)

drilboren en stof en zow ik weet er alles van. Wij zijn al aan t verbouwen van voor jesse er was en onze buren ook. Dus...
    Hoop dat t snel gedaan zal zijn.

Fijne dag allemaal!

Grts

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen lieve meiden

binnen 10 minuutjes ben ik even weg, ybe naar school brengen

Nona hoe is het met je vandaag, heeft je jamilia doorgeslapen vannacht?
    knuffie voor jou ;)

sabbe wat een leuk bad, halaas is onze badkamer te klein voor zo een mooi bad

7. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Sabbe: ook al zieken ten huize Sabbe. Het hangt vast in de lucht :( Beterschap. Leuke foto, mooie badkamer. Tja, en dat stof je blijft kuisen hé. Wij zijn ook al meer dan 2 jaar bezig en er is nog aardig wat werk...

8. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hier ook nog veel werk...

Maar zaterdag komen ze de keukenvloer leveren! :) :) :)

Maandag kom ze chappen... Dinsdag vloeren....

Ben overgelukkig nu.... (vooral voor de kids ze :) )

9. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Dat gaat super veel verschil maken! De kids (maar ik denkt toch vooral de mama :) ) zullen blij zijn.

Wij hebben binnen 2 weken 3 daagjes verlof genomen om de plafond te hangen in de keuken (en hopelijk ook al gedeeltelijk in de living).
    Een nieuwe keuken zit er voorlopig nog niet in (das waarschijnlijk voor volgend jaar), dus doen we het voorlopig met een paar losse kastjes (die zo oud zijn dat ze bijna uit elkaar vallen :( ).

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen:
    Opent hek. Hangt sleutel op. Zet koffie en thee. En de oven op voorverwarmen.

@Sabbe: Mooie badkamer.

@ Nona: Welke maat? Ik krijg binnenkort bestelling van H&M, en weet nu al dat ik twee (of een) truitje ga ruilen met een leuke lila truitje die ik gister zag. Dus wanneer mijn pakketje binnen is ga ik er heen.

11. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0

12. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hier net zo

en keuken ten vroegste volgend jaar

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    meiden waarom proberen jullie toch allemaal zo heel hard het hekje te openen? er is maar 1
    Eekje had dit toch al gedaan :)

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Goeiemorgen :D

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    het 2de hekje dient enkel om stoute mensen naar buiten te sturen, zit een veiligheidsklep op zodat hij enkel naar buiten toe open kan en degene die buiten moet niet meer binnen kan :) nee ik bedoel niet*****

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

17. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    :)

18. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen trouwens! Ikke ga aan het werk nu. Fijne dag allemaal!

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Fijne dag ;)

20. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007