zo....... en dan nu even een beetje met JA knuffelen en dan A in bed.....J opfrissen en aankleden,mezelf doen en dan hier in huis maar eens wat doen....
zo even aan het werk **schroef schroef draai sleutel schroef sleutel draai** **code intikken controleren* **pieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppiep* **ja gelukt, zet even het alarm uit** meiden vanaf vandaag zit er een alarm aan ons hekje om boeven buiten te houden code is 1234
Thanks... dan laat ik me laptop wel even staan. is vervelend om hem steeds op te bergen als je op het werk zit....
Mijn pte is nu al 15 min. te laat. Nou lekker dan..... Over een kwartier moet ik kolven . Moet wat Samantha heeft eerder gedronken... ik voel de druk al oplopen.
Sjips... ik moet echt kolven gaan. *zucht*. Ff in de poli-agenda kijken. Misschien is er ergens iets uitgelopen .
ik ga wat doen... Alysha rlt over m waterbedje hier hier zo naast me.... Jamilia kijkt een tekenfilmpje die ik ook leuk vind Finly de brandweerwagen ofzo... is op JEtIX PLAY
moet je kolven? iklaslaatst toch dat je 8 uren niet hoeft te kolven? hahah kom ik aan als NIET BVster
Goedemorgen! Ik ben GEBROKEN, heb spierpijn, niet normaal. Ben gister heel stoer gaan zaalvoetballen, de laatste keer dat ik heb gevoetbald was 10 jaar geleden. Heb echt totaal geen conditie meer, niet normaal. Vandaag loop ik als een vrouwtje van 80 jaar, was gister ook nog eens goed op m'n bek gegaan tijdens 't voetballen. Al met al: Auw Auw Auw! En nu ff Keziah voeden. Fijne dag allemaal!