Als je 9 maanden op verzoek bv geeft, dan kun je langer zonder kolven en drang terwijl je hoeveelheid op peil blijft.
Oh ja, pt moet nog ingeschreven worden.... . Dus afspraak klopt niet, of in sneldiagnostiek, maar da's pas morgen. Sneldiagnostiek: Patient komt 's morgens binnen, krijgt de hele dag onderzoeken en hoort 's middags of het kanker is, met opzetten behandelplan. @ kolven: Dat doe ik dus nu .
geheime code ingevoerd ...... goedgekeurd ! ik ga naar binnen goedemorgen meiden ! tim was pas een uur later wakker dan de tegenwoordig half 8 dus wij lopen wat achter op schema ! hij heeft de hele fles op .. knap van hem want drinken en adem halen gaat zo moeilijk.. de rest van de dag krijgt hij van de lepel maar ons ochtendknuffie wil ik zo houden als het lukt ! en na een nachtje luuf lukt dat wel ! zometeen om 10.30 naar CB kijken wat hij weegt na een maand echt goed te hebben gegeten maar ik maak me geen ilussie want 2 weken geleden was dat dus mooi nix ... ( ff tussendoor gaan wegen) maar ik vond het een super aardige vrouw die echt meedacht en dan mogen ze het ook weten als het goed gaat he ! moet nog ff een broekje gaan verschonen ruik ik al ai ai en Mr T krijgt nog lekker een potje mango voor we gaan ! bofkontje he ! is zijn favo ! mijn mama is jarig dus daar gaan we eind van de middag naartoe en vanavond komen mijn schoonouders oppassen omdat we naar de kerk moeten ! drukke dag dus ! knuffie voor alle zieke kids en mama's en ook voor de moeie mama's en spierpijn mama's wat een super mooi maar ook gezellig gevuld bad zag ik ! 2 hekken .. haha wie moet er allemaal wel niet buiten blijven harde werkers succes vandaag ! hopelijk is jullie dag zo voorbij !
@Sabbe; lekker zeg dat BAD!!! Hebben wij ook maar gaan er niet zo vaak in @Dalillah: succes vandaag met je spierpijn @Beterschap en een knuffel voor alle zieken. @Boja, jij ook werk ze. Ik had laatst niet meer gereageerd op het feit dat je 36 uur werkt. Petje af hoor. Ik snap dat het zwaar is. Ik werk meestal 3 dagen en dat vind ik al veel! @Ds, kun je al weg?! Sorry als ik iemand vergeet Zoo, is goed beveiligd hier tegenwoordig Jens heeft de laatste tijd de gewoonte om om 6.00u wakker te worden. Vanmorgen al om half 6. Het moet niet gekker worden.....
auw jeetje dat ken ik (ik voel mij alle dagen zo ) Vele beterschap ze.. enneuh... warmte helpt (warm modderpakje of zo) grts
5 uur of half 5 is nog beter hoor jens....... van mij mag je,je mama vergeet mij toch maar ! whahahaha
Sorry MamaNona! Weer wakker geweest vannacht? BAH, is ook niet fijn. Je bent toch zeker niet gaan zoeken naar dat beest?
Sneldiagnostiek? Ja, is heftig. Maar wel prettiger dan elke keer een maand moet wachten op uitslagen. (Dat sloopt weet ik uit ervaring.)