Ja, ik zit al te kolven. Briefje hangt op de deur. Als je die pt. alsnog komt, moet-ie even wachten. Maar ik denk dat ze zich een dag vergist hebben.
nona laura staat soms ook midden in de nacht op ons kamer ze, dan hoort ze een vlieg of een mug. Dat kind is gek. Elke ochtend vertelt ze languit verhalen over haar ingebeelde famile', vooral haar 'oma'. En wat er dan allemaal uitkomt Pfffff. 'Mijn oma heeft kanker' of 'Mijn oma moet naar de psychiater' of 'ze draagt alleen groene onderbroeken'. En haar opa loopt de hele dag in zijn blootje rond Het is soms echt griezelig hoor. En dat kind is dus 3 he, waar ze het haalt? En je moet weten, in 't echte leven heeft ze geen oma en opa. Ze is wel extreem gevoelig en intelligent. Wss heeft het daar iets mee te maken.
Ga je je opruimverslaving weer uiten? Of ga je ECHT weg? Enne, ik vind jou wel lief hoor. Ik vind alle Mama's hier lief!
Dat is ook zo. Dit was gelukkig goedaardig. Maar het duurde wel een kleine jaar voor we daar uitsluitsel over hadden. Onder andere door steeds weer maand moeten wachten op uitslag.
Haha, nee hoor. Tuurlijk denken we dat niet! Het klinkt wel een beetje gek. Heeft ze een rijke fantasie. Voor kinderen van deze leeftijd is het soms nog moeilijk fantasie en werkelijkheid te onderscheiden..