dochterlief heeft er bijna een uur op gedaan om haar 2boterhammenpatémelkpapje op te eten. maarja gaat ook moeilijk met een verstopte neus. nu speelt ze met de lepel
Zoooooo! Even kolfspullen opruimen. @ Zuurtje: Een jaar is zeker lang. Vooral als je bang bent elkaar te verliezen.
ja inderdaad, nu je het zegt. Jens hoest ook af en toe en soms zitten er snotjes in zijn neus. Daar blijft het bij bij ons...(gelukkig) Het is vandaag ook al zo grijs en morgen hebben we sportdag op school
ja iemand vertelde mij ook eens iets van 'nieuwetijdskinderen'. Maar daar hecht ik niet veel belang aan. Want Laura is zo al superintelligent, de slimste en zelfstandige in haar klasje en zo en ik wil daar niet te veel belang aan hechten zodat ze toch gewoon kind kan zijn. Ze is zo al groot genoeg en praat nu al op een ander niveau als een ander kind Maar voor mij blijft ze gewoon mijn klein meisje zonder al de rest
Over missen gesproken. Iemand Wicjuh vanmorgen al gezien? Die doet toch vaak het hek open? Ze zal toch wel de nieuwe code gekregen hebben .
ik deed net dr luxaflex in de hoogte en er lag een dode vlieg in het raamkozijn hahaha vanacht nix kunnen vinden met mn ogen half dicht..... extreme gevoeligheid en inteligenter dan een normaal 3 jarig kind dat heeft de KA mij toen ook verteld over Jamilia.... echt,waar ze soms dingen vandaan halen?!
Ja, ik las het ahum. Arm kind. Nu weet je wel zeker dat hij dood is en vanavond niet kan vervelen Helpt een beloningssysteem niet om haar in bed te houden?
griezelig he en laura werd zo vaak opzij gezet op school ook. Want de andere kindjes hebben nog met alles hulp nodig, toilet gaan, neusjes snuiten, koekje openen en zo en zij deed het allemaal al zelf. Dat was zo zielig vond ik
deed ik ook. Met ene kalender zie ze zelf gemaakt had. Flink slapen was een stickertje en min vijf stickertjes per week was iets leuk doen, mocht ze zelf kiezen.