heb m naar buitene gegooid nee helpt niet,heb al vanalles geprobeerd..... en ik ben geen opgever wat dat betreft hoor...... mjah ,gaat wel weer over hoop ik ooit.....
hahaha ja ze zijn echt van die eenlingen daar.... Jamilia red zich ook prima alleen op het KDV helpt ze de meiden mee,andere kindere te helpen
Jamilia is op haar kamer aan het trommelen en Alysha slaapt op aar kamer er schuin tegenover... nou ik ga ff verder.... hond haart vreselijk,wil zo ff lekker stofzuigen en moet nog wasje doen blablabla
hihi grappig nog zo'n verhaaltje vorig jaar was laura de jongste van de klas he, ze was twee en half toen ze begon. Kwam ik haar de eerste dag halen, stond ik in het deurgat te kijken. Was er een jongetje hard aan 't huilen. laura legde haar armen over zijn schouders en zei 'papa komt je zo halen hoor, niet wenen' Lief he, en zo ontzettend 'groot' voor een twee-jarige
uhm schiet mij dood... Laura heeft op een gegeven moment druppeltjes moeten hebben om rustig te zijn s nachts SEDINAL Maar het kan bij jamilia gewoon een fase zijn ook he, ze zit op de leeftijd van kinderangsten en zo he
**nona sjeest door de slaapkamer,is ondertussen dr haren aan t föhnen ,tanden aan het poetsen, kastje aan t afnemen,make-up op aa nt doen.... heeft allemaal geen zin,maargoed.... **
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZOEF hey was dat nona of supernona ! of toch weer een van mijn 10 persoonlijkheden