Hey Emma! Ikke weer aan de arbeid helaas. We lopen elkaar echt altijd mis he! Ik wens je een hele fijne dag!
Goedemorgen trouwens! altijd eerst ff bijlezen en reageren en dan pas netjes goede morgen zeggen Ik ga weer verder hier, wens iedereen een hele fijne dag! Oh ja, nog ff een vraagje. Is het normaal dat ze op het kdv je baby met zn gezicht onder een lap laten slapen? ? ? Ze hebben daar een tshirt van mij, zodat hij zich 'thuis voelt en mij ruikt'. uiteraard trapt Nino daar toch niet in, maar heb nu al 2x gehad dat het echt over zn gezicht lag... Lijkt mij niet echt veilig toch ivm stikkingsgevaar?
Overigens helpt t-shirt hier ook niet hoor. Ze zien je toch weggaan . En ze zien dat ze niet thuis zijn .
ik was met de meiden bezig en ff snel op zoek naar die man met de witte baard,maar niet kunnen vinden k ga nog ff chillen met de meiden en dan schieti k straks nog wel even langs voor ik wegga! xje!
**EGO** Wat een kutnacht hier trouwens! Ik sliep om 1 uur pas net e om 2:10 begon Alysha vreselijk te hoesten..... na een beetje water te hebben gedronken uit een gewone beker,zonder knoeien en een slokje thijmsiroop hoopte ik dat het beter zou gaan,maar ze bleef hoesten,zo'n kriebelhoest,tot kokhalzen toe vreselijk vond ik dat ! om 3.35 was ze eindelijk rustig,met af en toe een kuchje,al die tijd met dr op schoot gezeten/gelopen en beetje wrijven en kloppen.... 4.20 kwam jamilia..... ook hoesten..... mama ik ben niet lekker bla bla bla ze voelde ook warm,dus heb haar ook maar even laten drinken enzo,om 5.30 sliep ze eindelijk weer.... ja en toen ben ik ook maar gaan slapen... nouja slapen... hahah deze nacht was meer een powernappie! van slapen moet je uitrusten,ik word er alleen maar moe-er van whuhahahaha ** EINDE EGO **
Goedemorgen Bryan beterschap voor iedereen een knuffel ybe blijft deze week thuis uit school, hij heeft een heel erge ontsteking op zijn ogen. heb voor morgen al een afspraak staan bij onze ha. ik loop heel de dag zijn ogen schoon te maken zodat hij iets kan zien. en als hij na een nachtje slapen wakker wordt krijgt hij zijn ogen helemaal niet open, ze kleven gewoon dicht. hier is verder alles goed
hier was het ook een slechte nacht trouwens, ybe liep af en toe te spoken en dan moest hij een tut, spooklampje (van de ikea) hebben of ik moest zijn ogen schoonmaken. hij zal er wel last van hebben want hij wrijft er veel in
hahah lekker een uitrustknuffel! Nou ik moet vanmiddag aan smalland ( ballenbak) staan met zn 2en met zo''n 20-30 kiddies.... dus of ik aan uitrusten toekom...... haha ik denk het niet! Knuffie voor Ybe!
Zuurtje Beterschap voor Ybe Mamanona Beterschap voor kleine A en Jamillia. Boja Het gaat al weer stukken beter met Bryan.Ze knappen gelijk al een stuk beter op van AB.Ik ben ook wel wat gewend want Danielle en Sven hebben ook zo vaak oorontstekingen gehad en zijn beide geholpen aan buisjes.Danielle zelfs 3 keer. Net een banaan en een manderijn aan bryan gegeven nou die zat te smullen.
Wat fijn dat dat zo snel helpt. Wij kregen dat niet voor Nino omdat die lichte ooronteking had. Gevolg was wel dat het daardoor erg lang duurde vond ik.