er is al een mama zwanger ! er er zijn er al bezig voor een 2e ! pooh heeft er een mooi lijstje van ! en hier ook een huispapa ! dat is toch wel lekker he ! hihi en toppie dat het zo goed gaat met jasper ! en wat gaat het toch snel he ! werk ze !
wij hebben morgen pas een afspraak bij de ha vandaag waren het niet bepaald mijn lievelingsartsen die dienst hebben. Morgen is het bij onze ha die onze dossiers kent en goed overweg kan met kindjes
Klusmaartmama's Pooh69 2e kindje 5e ronde Zuurtje 4e (2+1*) kindje 1e ronde Sabbe 4e kindje 3e ronde Zwangere maartmama's Bianca84
Ohja: @ Cursus: was voor mn werk; cursus/workshop over de komende verkiezingen 4 juni 2009.. over wat er allemaal gaat veranderen voor ons qua werkzaamheden etc. ivm weer terug in de tijd: stemmen met potlood.
@ all : sorry dat ik even niet reageer. Ik heb weer last van een tijdelijke energiedip. Ben wel helemaal bij, ik lees wel alles @ eten : ik heb hier een meisje dat al wel een week (langer?) gewoon geen warme hap hoeft. Krijsen, jammeren, weigeren. Ze wil t gewoon niet. Of ze het nou allemaal niet lust? Het enige dat erin lijkt te gaan momenteel is Friso broccoli. Maar dat ga ik dus echt niet elke dag geven. Ik weet het niet meer hoor ...
hier dus hetzelfde de warme hap is een neeeeeeeeeeeee ! vanavond misschien iets van 50/75 op en klaar en mee ! ik bied het elke avond wel aan .. (en gooi een hoop geld weg ) en meneer doet zijn mond voor fruit of danoontje wel open dus na de poging warm toch een aanvulling ! ik vind het ook drama hoor ... vind warme hap errug belangrijk maar tim schijnbaar helemaal niet
meiden ff vraagje hoeveel eten krijgen jullie kids nog per dag .. ik heb het idee dat tim misschien te veel aangeboden krijgt en daarom zo veel laat staan misschien is het tijd voor een voeding eruit ochtend 200 aangeboden drinkt 100 200 fruit middag 200 helft drinken en wat pap 200 warme hap maar lukt dus niet zo ... maar ik probeer het wel op te vullen tot 200 met van alles 230 avondpapje/pap ter afsluiting deze gaat vaak ook niet meer op en kan ik me voorstellen gemiddeld gaat er per dag nu 400/500cc melk in en nog zo'n 300/400cc bijvoeding het is net hoe het loopt want dan wil hij dit niet en dan weer dat niet .. kan er geen fles uit ofzo omdat hij 200 fruit krijgt of zit ik dan weer met die 500 cc melk die moet want dat heb ik nu dus daarom zit ik zo te emmeren met die melk over paar dagen krijgt hij ook een boterham en dan nog 100 melk erbij .. hoe doen jullie het eigenlijk ? of is die 500 cc melk niet nodig is 300 ook goed ?
hier nog 5 voedingen * 9u : 200cc melk * 12u : 150 à 200g groentehap * 15u : 150 à 200g fruithap * 18u : 1,5 à 2 boterhammen met smeerkaas en 100cc melk (gemixt) * 21u : 200cc melk
Emma, wij hebben de 90cm genomen bij de prenatal, en dan de dikke winter zak, je kunt de armen eraf ritsen. We hebben de prenataldraakje en de blauw/bruin gestreepte variant (de draakvariant is 18,99 en de gestreepte was 21,99 volgens mij) Hier geen badring, Julen wilt alleen op buik in het grote bad zwemmen,ach ik vind t prima! Succes met shoppen! Wicjuh: Het schema van Julen is een beetje aan t veranderen qua tijden en soms qua hoeveelheid fles op t moment. Normaal krijgt hij: - fles 180+6 (half fles / half pap) - fruithap 200gram - broodje - fles 180+6 - groente -papfles 180+ 6. Deze fles skipt hij af en toe op t moment. Dus komt ie aan 400cc fles en de rest bijvoeding. Ik wil eigenlijk met brood halve fles geven, en dan smiddags een snack, en dus die fles weg.. Maar goed ik ga morgen ff CB bellen over wat Julen moet binnen krijgen ivm gewicht/leeftijd etc. Ik neem aan dat dat voor elk kindje verschillend is namelijk. En als Julen t goed doet zonder papfles, ja dan geen papfles denk ik dan... Maar ga ff bellen, misschien hebben zij nog leuke tips.
nee wat voor soep geef jij dan ? en hoeveel ... wist niet dat dat ook kan/mag ! klinkt goed in mijn oren ! nou moet ik zeggen dat hij groene dingen lekkerder vind dan rode dingen .. raar hoor maar het is me wel opgevallen !
nou dan wordt het dus toch prenatal maar ik denk volgende week want moet zaterdag al weg voor de taart enzo ! maar wil idd ook dikke want meneer trapt de deken graag van zich af ! en ben benieuwd wat ze dan zeggen bij CB over de hoeveelheid melk ! want ik dacht dat 500cc per dag opvolgmelk nog wel moet ... zeg maar ..
zo erg was het 2 weken geleden nog wel maar gaat nu weer wat beter moet ik zeggen ik gaf al aan van de week dat de kids rond week 29/30 een zeer erge "sprong met ellende" hebben volgens boek oei ik groei !