Wij gaan heel goed met eten geloof ik (tenminste... ik ga er zomaar vanuit dat ik een top schema heb, dus als ik iets verkeerd doe, dan hoor ik het graag) 7.30 200 pap fijn granen bambix 11.00 200 gram fruit 14.00 210+7 fles 16.00 frutapura hapje als snack 18.00 200 gram warme hap potje 20.30 210+7 fles Bijna alles gaat op hier, alleen met de flessen en de pap komen we wel eens net onder 600. Is 500 minimaal, zei jji dat nou emma? Vroeg ik me vanmiddag namelijk toevallig af.
Ben idd benieuwd wat ze zal zeggen, als ze er is morgen.. en anders vrijdag ff langs inloopspreekuur.. Hebben we meteen een wandelingetje! Je hoort van mij!
Hallo Meiden! Ga snel even wat bijlezen. Vandaag gewerkt en gegeten bij mijn schoonouders. Hoefde dus lekker niet te koken!
Ik ooooooookkkkkkkkkkkk, daagggggggg en ik hou je op de hoogte! ps: is niet veel, je bent al een fles gaan minderen.. Je kan niet alles ineens weglaten... You're doing great! En Nino ook natuurlijk!
Ik heb er weer een avondje trainen opzitten.Zit nu lekker met de voeten omhoog. Emma Hier hebben we het volgende schema: half 8 210 cc en 7 schepjes 10 uur 2 stukken fruit 12 uur warme hap(2 aardappelen en 4 eetlepels groente,soms vlees,vis) en een danoontje half 4 210 cc en 7 schepjes 7 uur 250 cc pyjamapapje
MamaNona, Emma, Miekje, Boja: Thanks voor de felicitaties! @Miekje, fijn dat jullie van de bakerzak af zijn. Hier zijn we na het inbakeren ook overgestapt op een slaapzak met mouwen. Die is inmiddels vervangen door eentje zonder mouwen. Strak instoppen blijft hij nodig hebben. Jammer van de kijkers zeg @Emma, lekker geshopt! Is wel eens nodig he @MJ, ik mis je ook! Net als Emma! Hoe gaat het? @Boja, het idee van het t shirt snap ik wel maar natuurlijk werkt dat niet bij alle kindjes. Mij lijkt een dun doekje ook veel veiliger. Gewoon een dagje met je meedragen, dan zit je geur er ook aan. Jens slaapt trouwens ook graag met bij knuffeldoekje op zijn gezicht... @MamaNona, hopelijk vannacht een betere nacht! @Zuurtje, veel beterschap voor Ybe. Hopelijk is het snel over @Sabbe, ben je echt verslaafd aan strijken? Jammer dat je hier niet om de hoek woont. heb er echt een hekel aan. Gelukkig strijkt mijn mannetje zijn eigen broeken en shirts. Heb weer gestemd hoor, maar wat heeft hebben sommige kindjes toch veel stemmen.. voedingen: 7.00 bv+65 cc pap omdat de bv niet genoeg meer is.. 10.30 200 fruit 12.00 halve boterham 12.30 200 cc (gaat meestal niet op) 16.30 200 groenten (meestal op) 20.00 200 cc
Hier gaat niet zoveel in. Maar da's omdat ik Rapley, in combi met bv. De bv is voorlopig hoofdvoeding.
Heeey meiden! ik ben weer terug ,heb even bijgelezen,maar reageer verder ff nie,kben eerlijk gezegt wel een beetje moe,na die klote nacht,hoop idd op een betere nacht! Morgen ff een hele dag werken en dan vrijdag ben ik vrij \/ huishouden doen....pfff...ga denk ik ff kijken of ik jamilia ( & Alysha ) bij mn moeder kan "dumpen",want zaterdag ben ik ook werken en zondag viert mn oma de verjaardag,dus dan moet ik dr ook ff helpen met vanalles dus zijn we ook wel weer een dagje onder de pannen Mensje is 79 geworden!
Ja, je moet wat @ Jens : gefeliciteerd, 7 maanden! Schema hier: 7.00 180+6 (vaak niet op, de laatste tijd) 10.00 fruit (max. 120 gr, meestal de helft! ) 11.00 180+6 (soms wel, vaak niet op) 15.00 180+6 (afhankelijk van vorige, vaak wel op) 17.00/17.30 warme hap (letterlijk de laatste tijd, 1 hap hahaha) 19.00 100 tot 160 cc, afhankelijk van mate van moeheid Van fruit eet ze niet genoeg om te kunnen schuiven (ook als ze het fruit later krijgt), ze heeft echt honger rond 11 uur, soms 12 uur. Dan is de fles van 15 rond 15.30. Als we vrij zijn en ze komt laat uit met dr schema, heb ik wel geprobeerd ipv de fles van 15 warme hap te geven, maar dan heeft ze blijkbaar zo'n honger dat ze echt niet wil happen maar echt de fles wil! Meestal zit ze rond de 600, 650 cc opvolgmelk per dag. Dit zou dus goed moeten zijn toch ? Vraag me alleen af of ze ooit warme hap gaat willen...wat anders dan broccoli
Thanks nog voor de felicitaties MamaNona, slaap lekker! Meisjes, ik ga ook afsluiten. Morgen gaat weer vroeg de wekker. Slaap lekker iedereen!
nou ik zie dat iedereen toch nog ongeveer hetzelfde zit en de een net wat meer dan de ander ! tim eet altijd al slecht/minder dus het zal zijn lijn wel zijn ! meiden ik ga ook afsluiten ! all een GOEDE NACHT ! en morgen een fijne (werk) dag .... ik ben ook de hele dag werken weltrusten