GOEIEMORGEN katie25: WELKOM ! \/ Ik bende meiden wegbrengen en weer naar mn werk... tot vanavond! xje!
Niet waar Miekje, ik vind dat Julen al behoorlijk kruipt hoor, heb het zelf gezien. Denk dat Nona en Divi het met me eens zijn.
Hey Katie, welkom! Hier ook een waardeloos slaapschema overdag (soort Faylinn verhaal he Wicjuh ). Heb hem net zowaar in bed gelegd, de laatste tijd lukt dat nog wel eens voor zn fruithap. Meestal slaapt ie dan een half uurtje, met geluk een uurtje. Ben dus ook niet de juiste persoon om een slaapschema mee door te nemen Wicjuh, hoe gaat dat Faylinn nu? Slaapt ze 's nachts wel goed? Toen Nino nooit sliep overdag, sliep hij wel 's avonds van 20.30 tot 7.30 ongeveer. Nu slaap hij soms overdag wel 2u, maar gaat dan pas rond 21.30 naar bed.
Ze slaapt meestal van 19 tot 6.30, maar wordt de laatste tijd wel vaak een keertje wakker s nachts. speentje erin en ze slaapt verder. Als ze wat meer slaap pakt overdag, komt ze meestal iets later uit, 19.30/20.00 uur. Maar ook dan slaapt ze tot 6.30/7.00 uur.
beetje zelfde als hier dus. weet eigenlijk niet wat ik nou prettiger vind, dat ie overdag meer slaapt en s avonds iets later naar bed gaat of dat ie overdag amper slaapt en s avond lekker vroeg vertrokken is
Ja echt wel! Nino ligt nog steeds als een aangespoelde vis woest te hobbelen, maar verder gebeurt er weinig
OJa, da's waar. Ikke ook nooit gekropen en zn vader ook niet. Maar het lijkt me zo leuk! Zn papa vroeg van de week ook nog toen ik Nino ging 'leren' kruipen (zonder succes uiteraard) waarom ie moest kruipen van mij? Nou, gewoon, lijkt me leuk
@ Katie welkom! Hier ons schema...sam is wel een slapertje! 7.15 210 ml + 7 schepjes Nutrilon 8 9.30 Slapen 9.30 Eventueel broodkorstje, koekje of wafeltje met wat sap 10.15 Fruithap 200 gr (6+) + drinksap 12.15 2 Bruine boterhammen zonder korstjes + 90 ml + 3 schepjes Nutrilonmelk 12.45 15.00 Slapen 15.00 Eventueel broodkorstje, koekje of wafeltje met wat sap 16.15 Avondeten potje 200 gr (6+) + babydanoontje + drinksap 18.00-19.30 Slapen 20.00 Fles melk Nutrilon 210 ml + 7 schepjes (Soms+3 eetlepels nutrix) 21.00 Slapen
Werkse aan diegene die moeten werken vandaag! Frisopotjes met stukjes zijn hier populair, maar Sam is dan ook een vreetzakkie Gisteren heeft hij voor het eerst met de pot meegegeten. Bloemkool met gekookte aardappel en een gekookt varkensfiletlapje Hij viond het lekker!
@ Katie: Welkom Hier helemaal een waardeloos schema. Op de dagen dat ik werk slaapt Samantha meestal van 5:30/6:30 tot 10:30. Tenzij ze per ongeluk wakker wordt (lamp aan. wekker die nog een keer afgaat ) Dan slaapt ze van 8:00 tot 10:30/11:30. Ik weet niet hoe het verder gaat wanneer ik er niet ben. Wanneer ik zelf thuis ben ziet het slaapschema er weer heel anders uit. . Sowieso zijn alle overige dutjes maximaal drie kwartier. De afgelopen twee dagen slaapt ze in de vooravond erg lang, voor haar doen. 17:45 tot 20:45 (gister tot 19:45 ) 's Avonds gaat ze tussen 22:30/23:30 de nacht in. En dan slaapt ze door tot ca. 5:30.....
HAHAHA, ja dat is hier ook de beste omschrijving! Maar door dit hobbelen schuift hij steeds verder achteruit, kan hem dus steeds weer terugleggen op het kleed Ik ben dus niet de enige die een beetje aan het worstelen is met slaapjes overdag. Wel gaat hij om ongeveer 12.00 naar bed, de ene keer slaapt ie tot 15.00 en de andere keer is ie om 13.00 alweer fris en fruitig. Het ligt eraan of ie s'morgens een slaapje heeft gedaan,pffff. Op verzoek even wat meer over mezelf Ik ben dus sinds 22 maart trotse mama van een schat van een zoon. Het gaat heel goed met hem. Een klein probleempje hebben we echter wel, i.v.m voorkeurshouding naar rechts heeft ie een wat afgeplat hoofdje. Hiervoor zijn we bij fysio sinds hij twee mnd is. Hij heeft verder geen ontwikkelingsproblemen gelukkig maar alleen dat afgeplatte hoofdje. In eerste instantie leek er verbetering te komen, want er zijn metingen gedaan en daaruit bleek het steeds meer ronder te worden. De laatste meting was er helaas geen verbetering dus leek het de fysiotherapeute toch verstandig om het even bij de kinderarts te laten zien. Misschien dat er dan toch nog een helmpje aangeraden word Het is gelukkig niet extreem want van voor of achter zie je er niks van, het is alleen van bovenaf te zien. Volgende week weten we dus meer.