jaaa ik ben thuis! zag je me niet online komen op MSN nou ik ga ff verder eten en dan mn kindjes verzorgen,alysha eten geven en in bed doen! xje tot later!
MJ: nee ik heb er nog nix gekocht : : kweet iet meer wta ik wou typen! hahha de kop loopt me om..... ik ga eerst ff de meiden doen en misschien ttot vanavond!
Nog niet 1 hap. Heb toen maar het restje fruithap van vanmorgen gegeven, dat ging er wel in, met wat diksap. Raar kind.
Meeting 25 januari 2009 !!! Kom jij ook ? * Mamanona * Boja * Redone * Cynthia,Nermin& Destiny ( MMH) * DS * Divi * Wicjuh * Emma * Pooh * Martine * Miekje *Maranka * MamavanJordy&Yannick * Eva(e kosters) Als je ook mee wilt..... de laatste lijst even quoten,quote ervoor en erachter goed weghalen en jezelf er in een leuk kleurtje bijzetten! Lukt het niet,zeg het even,er is altijd we iemand die je wil helpen!
Eva, idd het is erg fijn dat Julen nu niet meer in de bakerzak hoeft... was al bang dat ie daar nooit vanaf zou komen Hier idd ook de beste slaapjes als ie strak is ingestopt, dus over de winterslaapzak moet nog een deken om m in te stoppen...Grappig, dan lijken Jens en Julen wel een beetje op elkaar!
Meiden, ik ga morgen ff langs inloopspreekuur met Julen. Kan ik m mooi ff wegen en idd even vragen ivm de melkhoeveelheid.. Hij heeft vandaag 400 cc op in totaal.. Meer kreeg ik er niet in
nou hier is het ook weer drama tim ligt op bed zonder wat te willen drinken ... echt 0 dus &*)$%&^#@&*%)*&%)_^_()*_){*&%$#$ wanneer kan het hier nog eens gewoon een dag leuk normaal met eten bah ik ga uitloggen sorry ff klaar mee ......... ben morgen werken dus ben er later in de avond pas weer. tot morgen meiden
Meid das weer klote... Denk maar aan de groente die er wel goed in zijn gegaan vandaag... Werk ze morgen! Knuffie!
Nino vandaag krap 500 op, maar ik weet dus ook niet wat minimaal moet. Ben benieuwd wat ze zeggen morgen!
He wat irritant, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent! Komt wel goed, maar toch, blijft irritant. Zal Nino even met Mr. T laten praten en hem sommeren wat beter te eten