tsja... kun je het niet uit het kaartje opmaken? ik ken ook een 'sam' waarbij niet op het kaartje stond of het een jongen of meisje was, kan ook voor allebei natuurlijk. 't is dat ik wist dat het een jongen was. kay is meestal een jongen, maar ja, zo zie je maar dat je het nooit weet.
Idd een beetje jammer dat hij vannacht wakker werd en perse moest eten... Vooral omdat ik m die papfles gisteravond wel 3 keer heb aangeboden, maar meer dan 100cc ging er niet in.. Hoop niet dat ie dit blijft houden, grappenmaker! O, 5 keer huilen in slaap, betekend voor jou ook 5 keer eruit... Klote nacht dus.. Wel leuk dat Nino vanmorgen zo vrolijk was.. Ik sms je wel ff over de aantal cc..denk niet dat ik veel tijd heb om vanmiddag hier of op msn te zijn..
Jeetje dat is weer wennen of niet eruit om een fles te maken maar goed daarna weer lekker verder geslapen.. Veel plezier vandaag!
er staat een mooie foto op van het babytje. Maar is het nu een meid of een knul? Hij/zij draagt een witte body. Nu ja, dan maar unisex he.
Het is idd wennen om weer een fles te moeten maken snachts.. Maar eruit gaan doe ik toch wel gemiddeld 2/3 keer per nacht.. Om meneertje goed te leggen en z'n speentje te geven.. Thanks!