nou ook fijn om jou te lezen hier ! hihi jij hebt het ook maar druk met je werk en gezinnetje nu he !
hier mega hoofdpijn paracetamol etc helpt niet .. jammer maar toch vol gehouden op mijn werk .. was niet zo druk dus lekker gewerkt tim heeft gewoon doorgeslapen na zijn niet eten van gisteravond en had vanochtend dus wel mega dorst hij heeft gelijk 200 melk op bij mijn moeder ! geen fruit tussendoor gegeven en toen middagfles ook in 1x op en vanavond half pot warm en half pot fruit op.. ben benieuwd naar vanavond maar ben echt aan het verzinnen om er een voeding uit te knallen en er nog 4 per dag te gaan geven ben er alleen niet uit hoe ik het moet doen maar ga maandag ook ff langs CB ... ik denk 200 ochtend en desnoods 100 melk en 100 fruit achter elkaar en lunch 200 melk/pap en avond 200 warm en als hij niet wil beetje aanvullen met fruit of danoontje en dan voor slapen nog een papje lijkt me meer dan genoeg voor hem en zo heeft hij ook genoeg melk binnen
hey meissie! beterschap hoor1 hier soms ook maar 4 eetmomenten op een dag hoor.... die gaan rmet gemak in en als ik r 5 geef wil ze soms wel s moeilijk doen.... dus ik bekijk per dag gewoon hoe ze eet...... ik bied het aan,wil ze niet vind k hetook goed hoor..... ze meld zich wel als ze honger heeft! enne ik ben wel druk ja... niet alleen met werk,huisje en gezin,maar ook in mn omgeving gebeurd veel wat het momenteel minder maakt om hier te typen...
thanks meis ! de hoofdpijn zakt al wat ! en nu lekker bankhangen ... tim ligt al kwartiertje op bed en heeft nu dus wel zijn laatste fles op.. 4 voedingen ging dus goed .. maarja we wachten morgen maar weer af ! en owh jee hoop dat alles wel goed gaat dan ! dikke knuf voor jou ...
Helleu meiden! @ NAAT : GEWELDIG! \/ Goed nieuws meis, fijn fijn fijn! @ all : FAYLINN HEEFT VANAVOND 120 GRAM (1 FRISOPOTJE - GEKNOEI) BLOEMKOOL GEGETEN! met een danoontje toe! We staan sprakeloos hier
zo en een dikke voor all ! ik ga afsluiten ! lekker bankhangen met man die is ook zo thuis fijne avond nog en tot morgen
Even een korte, yannick heeft zich vandaag voor eht eerst van rug naar buik gedraaid! Mama is helemaal trots op haar ventje. Denk echt dat het komen van de tandjes mee heeft gespeeld. Ik zat trouwens met Yannick vandaag te kroelen en toen dacht ik bij mezelf. Het babyachtige gaat er nu echt af. Vinden jullie dat ook niet?
@ Mona gefeliciteerd! @ Daisy gefeliciteerd met je mama! @ Zuurtje lekker gemakrt? @ Nathalie wat fijn om te horen meid! Knuffel! @ Divi wat fijn om weer van je te horen! Hele dikke knuffel En wat gaat het goed met demi @ Emma meid beterschap hoor! Is je hoofdpijn al wat gezakt? Wat ene lieve fotootjes! Wat is het toch een prinsje! @ Mamanona hoe bevalt het je werken in de ikea? @ Mamavanjordy ik heb dat ook dat dat babyachtige eraf gaat...soms laat ik wel eens een traantje hoor... Ikke ook even spammen...vanochtend gemaakt op het aankleedkussen
hallo meiden ben k weer een keertje! Alle zieken: veel beterschap! Nathalie: fijn dat alles goed is! Super! en wat een heerlijke foto's komen er voorbij zeg! Hier gaat het wel goed. Julian is nog steeds verkouden en heeft helemaal een piepje tijdens het ademhalen! Dat is minderm aar met otrivin en luuf gaat het allemaal wel! Verders wilde ik wel ff weten waar de meeting gaat plaatsvinden?
Goedeavond meiden, @mamaNona, Dank je wel meis! @Boja hihi jippieee... @Emma, Hey wijffie, Je bent zo lief! Dank je wel.... Het gaat nu eigenlijk wel goed met me. Ja Demi doet het echt goed he? Het is echt jouw schoondochter hoor. Ik zal Demi even vragen dat ze van het weekend Tim even belt om hem toe te spreken Me werk is niet leuk bah.... en met me hoofdpijn gaat het ook goed! Nee ik wil ook niet meer zo lang weg blijven hoor! Dikke knuf voor jou, beterschap meis! Wat een super foto's van Tim zeg! Zoooo leuk! @Mona, Gefeliciteerd meis! @Ds, Gefeliciteerd met je moeder! @Wicjuh, Zooo wat goed van Faylinn zeg! Super! @MamavanJordy, Wat goed van Yannick zeg! @Pooh, Dank je wel meis! Demi doet het goed he? Ik ben ook helemaal trots.... Ow meis wat een leuke lieve foto van Sam! Ahhh en met die schaapjes lieffffffffffffffffff! Vanmiddag eens ff druk bezig geweest met opruimen. Heb de zolder opgeruimd en de woonkamer. Als ik er nu aan terug denk, leken we de Tokkies wel niet normaal.... Mannetje kwam thuis en wist niet wat ie zag....... Heb uit de keuken en woonkamer 2 vuilniszakken gehaald. Dat is toch niet normaal.... Maar om eerlijk te zijn, deze dag heb ik na mijn zwangerschap eigenlijk helemaal niet gehad. Dit was eigenlijk zo'n goede dag. Dat is lang geleden dat ik die had.... Dat bedoelen ze dus 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren... Nou dat heb ik nu aardig in de gaten haha.. Ik hoop dat ik me zo blijf voelen hoor. Ben vanmorgen bij mijn zus geweest op haar werk om plantjes en zo te halen want alles was dood, dus het huis ziet er weer tip top uit.... Demi heeft vandaag veel geslapen. Vanmorgen niet want toen waren we bij mijn zus op haar werk en toen keek Demi haar ogen uit haha... En maar kletsen haha en gillen en hard lachen. Vanmiddag heeft ze geslapen van 13.00u tot 16.00u en nu vanavond weer van 19.15u tot rond een uur of 23.00u. Klokslag iedere avond 23.00u wilt ze nog haar flesje. Ze wordt dan altijd wakker. Dus geven we nog maar een flesje. Ze drinkt dan bijna 170cc leeg. Dus we laten het maar even zo....
@ Divi wat fijn dat je zo'n goede dag had! Ik ken het gevoel helemaal! 9 op 9 af. Sam is nu morgen 8 maandjes en ik voel me echt bijna weer helemaal de oude! @ Dieudonnee beterschap voor Julian! Goeiemorgen allemaal!