YOU GO GIRL ! hihi feestbeest lekker hoor er ff uit je hebt groot gelijk ! maar zal je nu wel ff voelen ... en thanks voor morgen maar zal je toch nog wel tegen komen zeker is morgen pas om 1 uur hoor !
ENORM LEUKE TAART HAHA NOU WEET NIET HOE VROEG IK MORGEN MN BED UIT BED HOOR! HAHAHAHA SMIDDAGS HEB IK OOK VERJAARDAG DUS BEN IK ER OOK NIET! XJE!
thanks voor de taart ! mooi he ! IK ZEI TOCH AL DAT TIM ZO'N LEKKER JONG IS DAT JE HEM OP WILT ETEN ! en ow ow feestbeest ! geniet maar lekker ... ben stiekem beetje jaloers deze wilde haren moeten ook weer eens nodig los maar heb nogal wat staan voor de komende tijd dus komt goed ! knuffie en have fun !
goedemiddag allemaal ik ben terug thuis, we zijn buiten geweest. We hebben nog even genoten van het zonnetje. Bestelling bij Sinterklaas en Kerstman zijn geplaatst voor iedereen dus daar hoef ik me geen zorgen meer om maken. Met ybe zijn oogjes gaat het ook de goede kant op, hij krijgt ze 's morgens al weer zelf open. Emma mooie taart en Tim is inderdaad om op te eten. Nona lekker melig vandaag Voor iedereen een fijn weekend en ik zit nog steeds op het wachtbankje
emma: wat een lekkkkeeerrrree taartttt...ik wil ook! Haha.. Zal eens met mannetje overleggen of hij ook zin heeft om mee te gaan naar de meeting....dan kom ik miss wel haha...o ja Julian komt ook wel mee hoor! :-D
ga mijn kleine ventje ff aankleden en dan het eten klaar maken! het spokie heeft maar een half uurtje geslapen net...
hey meis dat wachtbankje duurt nog ff of zie ik het fout ? en gelukkig gaat het goed met Ybe en zijn oogjes ! de AB helpt dus goed ! en jij bent wel snel met shoppen hoe doe je dat ..... weet je nu al wat iedereen wil ?
ja natuuuuuuuuurlijk komen jullie ook alle 3 ! kei gezellig hoor ! en hier is de link naar waar het is ! ik heb het ff opgezocht voor je ! http://www.hetberghuis.nl/
MJ van harte gefeliciteerd ! aangezien jij nog geen tijd hebt gehad gooi ik maar ff een lekkere taart op tafel voor je ! fijne dag ! en heb je veel leuke kado's gehad ? heb je nog iets van je meissie gehad ?
ik koop niet alle cadeautjes in dezelfde maand, is beter voor de portomonee. Ja ik weet al wat iedereen wilt hebben of wat de volwassenen krijgen( die hebben niet te kiezen )
en het wachtbankje duurt nog 2 weken, heb dan ook nog maar pas mijn ei gehad. Nu nog afwachten of het is gelukt, zodra ik meer weet horen jullie het ook