Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    :idea: Nathalie: Goh meid, dus toch niet zo goed nieuws over Justin..
    Hoop echt dat t snel beter gaat met Max en Justin, want dit is niet vol te houden zo..
    Veel sterkte en dikke knuff

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ik had lichtelijk zo'n vermoeden.... :D

3. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    :idea: Zuurtje: oehhhhhhhh spannend........ hahah en dat moe zijn, prikkelbaar etc.... mmmmmm goede tekens!

:idea: Nona: das weer jammer niet zoveel mensen aan de kassa.. Succes met je dingen regelen... en dikke kus terug

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    niet zoveel whuhahaha ik werd gek daar met als die schreeuwende kinderen om ijs en blèrende ouders !

hahaha:D

Fijne Avond You All!

5. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey meiden!

MJ, wij hebben ook heel lang nog een late voeding gehad. Ben die steeds iets eerder gaan geven, uiteindelijk kwamen we van 23u naar 22u. Vanaf toen heb ik hem ineens naar ongeveer 21u gezet en nu krijgt hij hem zelfs tussen half negen en 9 en ook nog eens een fles minder dan eerst. Gaat prima. Zou hem dus steeds vervroegen tot je hem kunt skippen.

6. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Eeeh... juist ja. Ik had misschien even verder moeten lezen, want dit is zo ongeveer wat ik ook zei ;)

7. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Zuurtje wat spannend! Ik hoop het echt voor je!

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Net wat raars meegemaakt

mannetje was aan het strijken en zegt ineens tegen mij "zal ik die ook maar meestrijken"
    hij liet me een zwart truitje van me zien met 2 babyvoetjes op (zwangerschapstuitje) :confused: :confused: :confused:

Zo meiden ik hou het voor bekeken voor vandaag, ik ga slapen

Slaap lekker iedereen ;)

9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    @Redone, hoop dat het snel beter gaat daar!

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik ben weer weg, sorry voor het halfbakken reageren/niet reageren. Hoop hier binnenkort weer wat vaker te zijn.
    X

11. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    zooooo sexy......een man aan het strijken.....hihi

12. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    lief dat je gereageerd hebt!

13. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Graag gedaan, lukt vast wel hoor, die laaste fles langzaam afbouwen!

Nu ik echt foetsie, fijne avond meiden!

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ja dat geld ook voor mij :)

15. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Even heel snel voordat ik naar m'n werk ga.
    Het was drama hier vannacht.
    Ik heb Jadyn uit bed geplukt rond 22.45 uur toen ik zelf naar bed wou. Ik heb haar pyamapapje aangeboden a 250 cc en die heeft ze bijna opgedronken. Vannacht om kwart voor 4 was ze weer wakker. Hard huilen deze keer. Niet zeuren. Ook haar knuffeltje kon haar niet troosten. Toen heb ik haar even geknuffeld. Toen ik haar daarna in bed legde huilde ze minder hard en een poosje later viel ze in slaap. Al met al is ze wel een uur wakker geweest. En nu slaapt ze nog. Lang geleden dat ik mezelf kon aankleden enzo met een slapende Jadyn. En nu zelfs even hier kijken! Ik zal haar zo toch wakker moeten maken, want we moeten @KDV en dan @Work! We hebben besloten dat Jadyn vanavond niet uit logeren gaat (was de bedoeling ivm bruiloft). Maar mijn ouders passen hier op. Dan maar op tijd thuis en niet uitslapen.
    Nog 1 dagje werken en dan heb ik vakantie!

Fijne dag allemaal!

liefs MJ

16. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen allemaal!

ik reageer (opnieuw) even niet, vanwege m'n k***tnacht.
    Als ik er geen 20 keer uit gemoeten heb, dan weet ik het niet. Weer alleen Jesse is blijven doorslapen.
    Magoed, de kindjes kunnen e niet aan doen.
    Laura & Jesse hebben een oorontsteking en bronchit en Jarne heeft het op zijn longetjes.
    De tafel staat hier vol medicijnen :(
    En ik heb barstende hoofdpijn.

Willen jullie vandaag stemmen op mijn jesseke dat nogal achterop geraakt ;)

http://www.babyenkind.nl/bvdm/index.php

Fijne dag allemaal!

Grts

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Sabbe beterschap voor jullie! Ik zal zo stemmen!

@ MJ loop je nog bij de osteopaat? Ik ben met Sam 10 x geweest en pas toen was alles los...misschien een idee? ;) Werkse!

Hier was Sam pas net wakker en ik heb dus weer lekker kunnen uitslapen. De fles gegeven en hij ligt er meteen weer in...
    Nu alvast voorbereidingen treffen voor morgen want dan is mannetje jarig. Smiddags gaan we met zijn drietjes naar antwerpen lekker lunchen en wat shoppen..en savonds feest... :D

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Sabbe: Knuff voor alle zieke bij jou thuis.

@ Boja: Dat weinig reageren geldt ook voor mij.

@ Rest: Hier ook weer veel gejammer vanmorgen vroeg. Maar toen ik weg ging lag ze weer lekker te slapen.

19. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Mogge!

Hier snachts weer een huilende/hongerige Julen. Al hoewel hij gister wel al beter had gegeten overdag.
    En vanmorgen al vroeg wakker en niet meer kunnen slapen door t hoesten...
    De eerste was hangt hier dus al te drogen, de 2e was zit in de machine..
    etc..

:idea: Sabbe: sterkte zeg... Hoop echt dat de medicijnen snel aanslaan bij je kindjes...
    Enne, de stem is binnen voor Jesse!

:idea: Zuurtje: Zow mannetje aan de strijk en dan ook nog eens een zwangerschapstruitjes willen strijken... Ik hoop t voor je (dat je m snel aan kan doen vanwege een mooie groeiende zwangerschapsbuik!)

:idea: Nona: erg he, als je t zo druk hebt gehad dat je niet eens een moment stilte/rust hebt gehad aan de kassa.. pfff snap dat je gaar was na je dag! En dan helemaal blerende kiddies en mama's... hahahaha..

:idea: Boja: ach ja 2 zielen 1 gedachten.. hihi..

:idea: DS: werk ze!

:idea: Pooh: leuke dag in t verschiet morgen! leuk eerst naar Belgie en daarna feest!

:idea: MJ: hier ongeveer t zelfde, alleen hebben we Julen wel eten gegeven, want hij skipt overdag nu nog wat.. Dat ie t snachts in gaat halen.. Hoop dat ie vannacht doorslaapt en Jadyn ook!
    Werk ze! Enne, fijne/gezellige avond!

:idea: Eva: Hoe was je middag/avond met je petekindje? Gaat Jens alweer zonder te schreeuwen slapen?

Liefs

20. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey meiden,

Wat een rust hier, ben duidelijk niet de enige die niet altijd kan reageren haha!

Ik heb de hele middag een praatsessie met mijn afdeling, van 13 tot 17u. Pffff, zoooo geen zin in. Nou goed, het moet maar he.
    Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina