Hoi lieve meiden, Even snel...het is rustig hier! Sabbe, sterkte Zuurtje, Spannend! Pooh, veel plezier morgen Aan alle kindjes: goed eten vanavond en goed slapen hè vannacht! MJ, je hebt vakantie! Lekker bijkomen hoor! Miekje, Het gaat iets beter Jens is denk ik een nieuw ritme aan het zoeken. Wil laat in de middag en in de ochtend (bijna) niet meer slapen. Als hij 's morgens nou wat langer sliep of 's middags... Hij heeft vandaag al 3 korte slaapjes gedaan en we moeten nog tot 20.00. Hoop dat hij het volhoudt. Jens kan nooit zo lang achter elkaar wakker blijven
hey meiden hier is het weer WEEKEIND ! ai ai ai wat was het druk op het werk .. niet normaal meer zeg ! maar goed we zijn weer thuis en tim ligt ff op bedje maar wil niet slapen .. zo maar ff halen dan maar niet eten is ok gegaan vandaag maar goed hij krijgt alleen zijn maaltjes en wat water en verder nix extra .. wat een rust hier vandaag zeg ... eva fijne avond ! gezellig hoor naar je superoma ! en jens ook al bezig met zijn slaapjes .. hier dus ook .. miekje hoe is het met julen en zijn eten ? hoop dat hij vannacht wel ok gaat doen ! boja hoe is de praatsessie gegaan .. jij zult wel moe zijn pffff hoop dat het wel helpt DS hoe is het met jou en met lieve kleine S ? leuke foto zie ik weer hihi Pooh fijne dag morgen ! en gezellig samen weg dus ! leuk hoor ! en bofkontje met je uitslapen .. mijn bed lag nog zo lekker om 7 uur maar helaas ... Sabbe hoe is het met jou en de kids ? ik stem zo nog ff ! Redone meissie gaat het wel ok ? dikke knuf voor jullie hoor ! ik mis je wel hier ! MJ op zich heeft het papje het dus wel ok gedaan .. jammer van haar huilen zeg .. en fijne avond ! Nona wat ben je stil meissie ... dikke knuf voor jou en je mag wel wat meer beppen hoor
Hey! Eva: fijne verjaardag! Fijn dat t iets beter gaat met Jens en ik hoop dat ie t volhoudt vanavond.. Emma: Het eten van vandaag gaat goed! Wat fijn dat Mister T het ook goed doet met t eten! -eerste voeding (half fles/half pap) - boterham & fruit 100gram (fles wil ie nooit dan) - halve fles (60 cc gedronken) - avondmaal 200 gram, en fruit als toetje - straks nog een papfles en dan hoop ik dat ie toch echt weer doorslapat.. aan t eten kan t niet liggen... Boja: Hoe was je teambespreking? Hoest met Nino? Moest ie vandaag naar t KDV? Hoest gegaan? Nona: hoe was/is t op je werk vandaag? Sabbe: hoest met de kindjes? Voelen ze zich met de medicijnen al wat beter? Zuurtje/Wicjuh/MJ/Pooh/DS/Eekje/Mona (als ik iemand vergeet: mijn oprechte excuses daarvoor!) : hoe was jullie dag? liefs Miekje
Goeieavond! @ Eva veel pelzier bij je oma! @ Emma en Miekje wat super fijn dat het beter ging met eten! \/ @ Boja is de middag nog meegevallen? Hier een schoonmaak en klusdagje achter de rug...wel leuk mannetje heeft vroeger voor zijn neefje en olifantenstoeltje gemaakt van hout en hij is dat nu opnieuw aan het beschilderen voor Sam. Ook is hij nu een tweede mozaikspiegel ana het maken voor in de wc!
Hey hoi, T gaat wel hier. Beetje druk en wat onrustige nachten met Nora omdat ze zooo snel is met alles. Met mn schoonmoeder gaat het redelijk goed hoor. Ze heeft nog steeds chemo en we hopen dat het wat aan zal slaan. Is even afwachten nog. Hoe is het met jou ook alles oke? K heb weinig tijd om te internetten dus loop heel erg achter met hoe het met een ieder is hier. Liefs en groetjes, mij
hey meis wat spannend nog met je schoonmoeder ! maar ze houdt het nog goed vol he ! de duimen blijven draaien hier ... en Lieve nora laat je mama eens lekker slapen snachts ! hihi misschien helpt het iets en hier gaat het ok .. tim moet alleen wat meer aankomen in gewicht maar verder geen klagen ! ik merk dat tim ook snel is met van alles en vooral erg actief en blij is !gezellig hoor deze leeftijd ! en kan goed begrijpen als je niet altijd tijd hebt hoor maar laat af en toe maar wel wat van je horen ! knuffie van ons
hey zuurjte ! hoe is het met Ybe en zijn oogjes ? en wat moest jij regelen dan ... hihi er staat zo mooi een bij ....,
wat leuk zeg ! en wat is je man crea ! goed joh wat heb je trouwens voor zijn verjaardag ? en kleine Sam ? of kan je het nog niet verklappen !
nou het eten ziet er toppie uit hoor ! julen ff goed je papje eten en lekker papa en mama laten slapen kleine boef ! hihi wie weet helpt het ! Mt T heeft net ook de hele papfles op en wilde nog wel wat meer dus nog maar 80cc bijgemaakt en ook op... hij slaapt nu !
ben maar wat aan het boenen.......... hoeft dat lekker morgen niet ik heb er zooooooooooooo geen zin in maarja ff snel dan maar ! ben al half klaar !
We zijn een paar weken geleden voor de laatste keer bij de osteopaat geweest. Toen is ze wel behandeld...Misschien wel een goed idee om even weer een afspraak te maken. Heb volgende week de hele week vakantie, misschien heeft ze wel een gaatje....
Helleu, Even een teken van leven van deze kant. Alles goed, ben alleen erg moe... misschien van de ongi? 2de keer echt ongi nu, maar man o man ik loop leeg! nieuwe ervaring voor me hoor! Faylinn heeft van de week goed gegeten met de warme hap, alleen vanavond wilde ze niet. Ach, maakt ook niet zoveel uit. Ze heeft wel flink melk op, en een boterham vanmiddag, en fruit vanmorgen. Gaat goed @ KDV! Ik ga lekker nix doen ... zo moe dat ik te moe ben om te tikken eigenlijk... Fijne avond verder!
@ MJ : nog gefeliciteerd met Jadyn's 7 maandjes! Is er gister niet van gekomen (maar beter laat dan nooit toch? ) En oh ja: we gaan 31 okt. een week naar de Huttenheugte.
met ybe zijn oogjes gaat het al veel beter maar is nog niet genezen en moest financiële dingen even regelen en boodschapjes doen en die zet ik wel vaker bij mijn berichtjes
Hey meiden, hier nog even snel een berichtje van mij. Het is inderdaad wel heeeeeeel stil tegenwoordig, moeten we maar wat verandering in brengen (ja ja, moet ik zelf ook aan meewerken). Heb bijgelezen (zoveel was het niet) en het toch gepresteerd bijna alles te vergeten, knap he! Even alles weer erbij pakken.. Emma, ben blij dat Mr. T zo goed gegeten heeft! Eva, gefeliciteerd met superoma Miekje, blij dat het wat beter gaat met Julen, hoop dat ie vannacht goed slaapt Wicjuh, fijn dat Faylinn ook zo goed eet! Zuurtje, fijn dat het wat beter gaat met Ybe zijn oogjes Pooh, handig zo'n klusser in huis Sabbe, hoop dat alles beter gaat met de kiddies Nona, Divi, DS, Mona, Redone hoe is het met jullie en met iedereen die ik nu vergeet te noemen? Praatsessies op het werk waren ok, maar vermoeiender dan ik doorhad. Had me een koppijn daarna en was zooo suf en gaar. had wel het idee dat iedereen wel nog de moeite wilde nemen er wat van te maken, dus zal mij benieuwen hoe het gaat volgende week. Normaal gesproken haat ik dit soort zweverige sessies zoals ik dat altijd noem, heb ik tijdens die sessie ook gezegd, maar moet zeggen dat het toch wel oke was. De 2 externe mensen die erbij betrokken waren, waren ook erg leuk, dus hebben ook nog veel gelachen. Net nog even bij mn ouders geweest ook, die zijn 33 jaar getrouwd. Ik ga zo mn nest in denk ik, ben er klaar mee voor vandaag Slaap lekker allemaal! X
Oja, Miekje vroeg nog naar Nino en het kdv. Hij heeft vandaag gelachen met andere kindjes! Jippie! ! ! Thuis lacht hij zoveel, hij vindt bijna alles grappig, maar daar vindt ie niets leuk geloof ik. Hoop dat dit stap 1 is in het wel naar zijn zin hebben daar. Ik heb wel altijd het idee dat zn billen beetje rood zijn nadat ie daar geweest is. Of ze laten hem te lang met een luier zitten of hij kan niet tegen die doekjes/luiers daar. En ze maken een zooitje van zijn eetschema. Normaal krijgt hij rond 11 fruit en rond half 2 fles. Nu hadden ze dat omgedraaid en had hij net fruit op toen papa hem om 15u ging halen. Meestal krijgt hij nog een frutapura als tussendoortje rond 16u, maar die heeft papa maar geskipt omdat ie net fruit op had. Maar papa ook meteen helemaal in de war en heeft hem om half 6 een fles gegeven ipv warm potje haha. Toen heb ik hem om 19u alsnog een frutapura gegeven, dus klopte weeer eens niets van vandaag. Nou ja, geloof niet dat Nino er mee zat...