Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Goedemorgen!

Kan je niet aangeven daar dat het de bedoeling is dat ze zijn schema aanhouden zoals dat thuis ook is, dat je daar waarde aan hecht?
    Wel raar dat ze het zo omkeren eigenlijk :(

Fijn weekend meiden!
    Tis hier idd heel stil de laatste tijd, en ik werk er ook zeker aan mee.
    Beetje energie en tijd tekort ;)

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Wat een rust hier! Alles goed met iedereen? Heb je lekker bijgeslapen Wicjuh? Hier gaat het GOED! Jadyn heeft het super gedaan vannacht. Om 23 uur werd ze wel wakker, maar wou ze niet drinken en daarna heeft ze doorgeslapen tot 7 uur vanmorgen! De hele nacht geen kick gehoord! Ik ben apetrots op haar! Hopelijk zet dit patroon door.

Fijn weekend allemaal!

3. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
  4. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    :idea: MJ
    Toppie van Jadyn .Wat een goede nacht heeft ze gemaakt.

:idea: Boja
    Misschien begint Nino het nu fijn te vinden op het KDV.Maar wel raar dat ze niet zijn schema aanhouden.Ik zou er wat van zeggen hoor :)

:idea: All
    Ik ben er ook even niet geweest.Het ging hier niet helemaal lekker van de week.Eerst Bryan die 2 oorontstekingen had en vaak wakker was 's nachts en toen begon Danielle met erge buikpijn en bloed plassen.Bleek dat ze een fikse blaasontsteking had maar dat de eerste kuur niet aansloeg dus van de week vaak naar de dokter geweest met haar.
    En toen begon ik met een flinke verkoudheid.Veel hoesten.Maar nu lijkt het de goede kant op te gaan met iedereen gelukkig.Het was ook gewoon te druk van de week met werken ed erbij.

De kids hebben nu vakantie en ik heb nu 3 dagen vrij dus we gaan lekker genieten en morgen gaan we lekker op stap.(is de bedoeling,moet je net zien dat er wat tussen komt)

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!

Vandaag mannetje jarig. We vertrekken zo..zal er dus niet zoveel zijn ;)

@ Redone gaat het weer een stukje beter?Knuffel ;)(ik lees net hierboven dat jullie gelukkig nu vakantie hebben)

6. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Lieve Emma,
    Ik heb goed mijn papfles gegeten, ben zelfs in slaap gevallen tijdens het eten..
    Ik heb goed geslapen. Ik werd alleen even wakker om half 6, maar na 10 min ging ik weer lekker slapen.. tot...............8.45!
    Gekkie was ikke he...

Ik hoop dat mijn vriendje Tim ook goed heeft geslapen!

Liefs Julen

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Minder vanje ongi!
    Wat goed van Faylinn dat ze zo goed gegeten heeft van de week!
    en dat t zo goed gaat op t KDV..

8. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ik hoop dat Ybe zijn oogje snel genezen is!
    Aha druk geweest dus!

Kus

9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen! Ja als het nog een keer gebeurt ga ik er wel wat van zeggen. Ik ben niet heel stipt wat tijden betreft, half uur eerder of later maakt mij niet uit, maar dat ze het hebben omgedraaid vind ik wel stom. Ze hebben wel eens vaker alles of heel vroeg gegeven of juist weer heel laat, vond ik ook best irritant eigenlijk. Ze hadden ook gezegd dat ze veel werk aan hem hadden, maar soms slaapt ie daar 4u per dag! Doet ie thuis nooit! Volgens mij slaapt ie gewoon in de hoop dat de tijd dat sneller voorbij gaat haha. Of hij doet of ie slaapt ;) Maar goed, hij is daar maar zo'n 6,5u per dag, dus als ie 4u daarvan slaapt kun je niet echt zeggen dat ie veel werk is lijkt me...

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ik hoop het echt! En ga inderdaad wel wat zeggen als ze et nog een keer doen. Misschien hadden ze zich nu alleen vergist ofzo... weet het ook niet.

Fijn dat het weer wat beter gaat bij jullie! Geniet van je vrije dagen en kids!

11. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hey!
    Das goed nieuws! Lekker lachen met de andere kindjes!
    Zou er idd even op letten, kijken of je erachter kan komen waar de roodheid vandaan komt..

O balen zeg van t schema, das hier op t KDV niet anders helaas, geven ze smiddags fruit, smorgen een rijstewafel/fles.. Dat eet Julen thuis dus nooit op die volgorde.. Met gevolg dat een dag op t KDV altijd een ander schema met zich meebrengt, omdat hij nooit vaste tijden gaat...

Snap dat papa er ook van slag door was, zou hier precies t zelfde zijn ;) .. Ach en Nino heeft er schijnbaar geen last van gehad!

Liefs Miekje

12. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Gefeleiciteerd met je mannetje! Een heel fijne dag toegewenst in Antwerpen en vanavond het feest!

Liefs Miekje en Julen

13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Oh redone zeg, wat heb jij t voor je keizen gehad met al die zieken... Het heerst erg hier op t forum!
    Ik hoopp dat er nu niks tussenkomt en dat jullie lekker kunnen gaan genieten!

Knuff

14. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    :idea: Nona: Hoest meid, ikke mis je...
    :idea: Divi: ehhh, mis you too
    :idea: eva: vandaag je verjaardagsfeestje toch? Veel plezier.. enne heb je nog contact gezocht met t CB over die rare adviezen aan je kennissen?
    :idea: Mili: idd je meisje is snel hoor! Dus ze is soms wat gefrustreerd? Hoop mee dat de chemo aanslaat bij je schoonmoeder!

:idea: All: Hier een goede nacht gehad! Zie in t bericht voor Tim....

Fijne dag!

15. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    :idea: Pooh
    Gefeliciteerd met je mannetje.Je bent nu lekker aan het shoppen volgens mij.Nog iets leuks gekocht :(:

:idea: Miekje en Boja
    Hier op het KDV hadden ze het zelfde schema als wat ik had met de flessen.Alleen nu Bryan warm eten krijgt niet.Ze hebben geprobeerd om Bryan warm eten te geven ''s middags rond 12 uur maar dat werkte niet.Er waren ook veel kinderen die geholpen moesten worden met brood geven.Het is dan een te drukke tijd.Maar ze hebben het in ieder geval geprobeerd.Nu krijgt hij op de dagen dat hij een hele dag naar het KDV gaat daar 3 flessen en thuis nog warm eten een een pyjamapapje.Hij krijgt dan een voeding te veel maar ik zou op dit moment niet weten hoe ik dat om moet gooien op het KDV.Straks als Bryan ook brood krijgt dan zal dat wel gaan lukken denk ik.

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen (nog net)! ;)

Gister erg druk gehad op het werk. En 's avonds lekker met het gezinnetje bank-gehangen.

Vanmorgen ca. 4:00 werd Samantha weer elk uur krijsend wakker. Wanneer zullen die tandjes doorzetten... Het arme kind heeft er goed last van. Ik heb tot nog toe geprobeerd haar te helpen met chamodent en dentinox. Ik heb haar ook een paar dagen viburcol gegeven. Homeopatische pijnstiller. Koud washandje nog niet geprobeerd. Ze wil alleen maar haar eigen vuist in haar mond tijdens zo'n "aanval".
    Misschien vanavond sinaspril geven.

@Emma: Thanks. Ik drukte de knop in, en op het laatste moment ging die uil omhoog :).

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meissies

goedemiddag !
    tim en ik zijn al wat boodschappen gaan doen ! kwam die lieve Pooh nog tegen .. ff gefeliciteerd met mannetje ! jammer dat ze gelijk weg moest .. bakkie en stukkie van een van die lekkere taarten was leuk geweest hihi ( volgende keer hoor ! )
    daarna ff langs een vriendin kijken hoe het opknappen van hun nieuwe huis gaat ! maar zelf was ze er helaas niet .. tim wou geen middageten maar toch nog wat fruit met yochert naar binnen gekregen en hij slaapt nu lekker ! ik ga zo nog ff boven boenen en ook ff uurtje flexen hoop ik !
    ben beetje moe.....

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    he wat jammer voor kleine S ik heb helaas ook geen tips meer ... je doet al zo je best ! veel knuffelen dan maar en hoop dat ze snel doorkomen !
    en hihi wat een schatje dat ze dat net deed voor de foto ! lief hoor !

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    gelukkig dat het beter gaat !
    en tja dingen regelen moet ook gebeuren ..
    hoe is het op de wachtbank .. hou je het nog vol ?

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meis heb je een beetje een goede nacht gehad ! en beetje minder moe ! en top zeg van Faylinn en haar warme hap ! en hier is het ook soms wel en soms niet ... we blijven maar proberen
    en hoe is het met je ongi .. weer beetje normaal !

Deel Deze Pagina