tja spookie spelen is ook wel errug leuk hoor ! hihi maar dan is het vrijdag wel extra leuk om aan te doen !
owh dat toch wel ! gelukkig maar ! want jij hebt al genoeg voor je kiezen gehad ! en scheetig het die rode wangen ... en tim slaapt ook wel wat minder de laatste tijd ...
hey meiden deze foto wil ik jullie niet onthouden ! hihi hij is te leuk op zijn shirt staat i'm a little monster ... en dan dat poppetje met die grote lach met tanden ! en dan tim met die tandjes hahaha deze is echt TE schattig !
Ik ben wel blij dat ik alles in een keer krijg dat de kids ziek zijn.Dan ben ik er ook gauw weer vanaf.Als ze nou om en om komen met ziekzijn dan ben ik wel een paar week in de weer met ze.
dat is wel zo maar wel ff hefig nu hoor ! wou dat ik je kon helpen.... knuffie van ons hoor ! toppie dat je het allemaal vol kan houden !
Hey Katie! Balen zeg dat ie een helmpje op moet, maar het is voor een goed doel he! Fijn dat er verder geen achterstand is qua ontwikkeling. Hoe lang moet hij dat helmpje houden?
Nino slaapt en ik zie dat het hier weer uitgestorven is... Ik ga dan maar aan de afwas, ik wens jullie een fijne avond een hoop voor allemaal een goede doorslaapnacht