ja jammer dat we allemaal zo ver uit elkaar wonen maar we houden de meeting weer in de gaten.... en frietjes van de friettent zijn het aller aller aller lekkerst ! en man en ik zijn alle 2 echt ff bijgekomen vandaag ... zalig ...
hmmmm dat vind ik ook lekker ! maak ik ook wel voor mezel want man vind dat niet zo .. en spannend hoor ... donderdag ging je testen toch ? ik duim voor je !
misschien donderdag of later, we zullen zien. vanaf zaterdag is mannetje een weekje vrij. misschien wacht ik wel tot dan
Thnx voor de complimenten voor de foto's... Enne iedereen een fijne avond, ikke is weer verder werken... Zoefffffffffffffffffffff
Emma: de bruiloft was erg gezellig! We hebben ervan genoten. Samen weer een avondje weg en lekker aan de borrel...
Redone: ik las dat ik niet de enige ben die hier niet meer zoveel komt. Wie zijn er al langere tijd afwezig dan? Ik zie mamanona ook niet meer zo vaak? En Wenneke mis ik ook heeeel hard....
Hoi allemaal, Vandaag rustig dagje. Toen we wilden gaan wandelen gaf Samantha ca. twee hele voedingen over.. . Ze voelde niet koortsig, en bleef zelf heel kalm. Dus besloten dat de frisse lucht haar goed zou doen. Een maal buiten gaf ze nog een keer over en toen was ze klaar. Ze bleef nog enige tijd wakker, zong zelfs. En kreeg wel flauwe glimlachjes. Vanavond voor de zekerheid geen warm eten gegeven.
Emma: we hebben vrijdag op zaterdag 1 supernacht gehad, maar daarna (afgelopen nacht) was het weer draaaaamaaaa. Gisteravond al helemaal paniek, vreselijk huilen. Toch maar een halve voeding gegeven rond 23 uur, maar toen 's nachts weer een paar keer wakker en hard huilen en hoesten. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Jadyn is al zo'n 3 weken verkouden en hoest vreselijk. Morgen ga ik naar de huisarts... Wordt vervolgd...
Gisteravond was Mamanona er nog.Divi is volgens mij al een tijdje niet geweest.En Wenneke kwam volgens mij nu definitief niet meer terug maar waarom dat is weet ik niet meer.