Hey hooi, Klopt best spannend. Volgende week of begin dan die week horen we of de chemo iets heeft gedaan en hoe het vervolg zal zijn. Duimen dus... Ze redt het nog wel gelukkig, dus we hopen dat ze posi nieuws krijgt dat is weer een extra stimulans dan voor ons allemaal. Hahah ik zal ff doorgeven aan Nora dat ze me door moet laten slapen hihi. Wie weet helpt het inderdaad. Ja leuk is dat he? Dat ze zo actief en blij zijn. Erg gezellig is het inderdaad. Nora is ook niet heel zwaar maar dat kwam ook omdat ze zo actief is. Zolang ze goed at en actief en vrolijk was hoefden we ons geen zorgen te maken. Hopelijk komt Tim ff wat aan! K zal sowieso proberen om regelmatig ff wat te zeggen. Knuffff, Mili
Emma Succes met Tim op het cb. Zuurtje Balen van je nacht. Mona Goedemorgen All Hier weer een redelijke nacht gehad.Bryan werd om 1 uur huilend wakker maar na 4 keer een speen te hebben gegeven sliep hij weer.Om 3 uur huilde hij weer maar toen was het even troosten en speen gegeven en toen werd hij om tien over 8 weer wakker. Thanks voor de felicitaties voor mijn paps.
Hoi meiden, Ik ben er ook nog, maar zag dat ik nog niet werd gemist hihihi. Heb eht heel druk met werk, gezinnetje en het huishouden. Dus weinig tijd voor de pc. Yannick is ook niet helemaal lekker. Eergisteren wat lichte koorts gehad en veel jengelig. Wil veel bij mama hangen. Slapen gaat op en af. S'nachts gelukkig wel goed of een paar keer wat huiltjes tussendoor na. Yannick zit sinds gisteren ook in de tobi autostoel. In de maxi-cosi kwam hij overeind en hij kwam bijna met zijn koppie boven de rand uit dus ik vond het niet meer echt verantwoord. Mijn oudste zat er rond deze leeftijd ook in en dat ging prima. Yannick is zelfs zwaarder als hij des tijds. Officieel mag het nog niet, maar ja. Hij vind de stoel geweldig en kijkt zijn ogen uit.
Dankjewel Mona, Heb niet meer kunnen slapen want toen ik er eenmaal in lag, werd Jens wakker. Hij heeft nog geen 3 kwartier geslapen... Zuurtje, balen van je nacht. Hopenlijk komende nacht een betere! MamavanJordy, Het is druk hè?! Dat vind ik (en de mama's hier denk ik) ook! En Yannick al in de grote autostoel? Kan hij al zitten dan?
Hij kan al eventjes zelfstandig zitten. Maar nog niet zo lang hoor. En deze autostoel kan nog in lig/rust stand, dus dan zitten ze nog best goed. Ik doe hem liever eerder in de autostoel dan dat ik een ongeluk krijg en hij er iets aan over houd omdat hij al rechtop gaat zitten in de maxi-cosi en er bijna met zijn koppie bovenuit steekt. En de oudste heeft er ook nooit onder geleden. Maar ieder zijn eigen keuze hoor.
Geen......soms bied ik het wel aan, maar Jadyn is niet zo gek op dixap en thee. Uit de fles wil ze helemaal niets. Met een gewone 'oefen' beker, drinkt ze een paar slokjes....
Tijd voor het GROTE nieuws! Jadyn heeft gisteren rond half 8 haar fles gehad en een zetpil en toen naar bedje. Daar heeft ze non-stop geslapen tot kwart over 7 ! Bijna de klok rond! Ik ben zooooo blij en trots! Verder zijn we vanmorgen bij de huisarts geweest. We moesten er om 9.40 uur zijn en waren pas om 10.30 aan de beurt. Asociaal dat je zo lang moet wachten! Ik stond best een beetje voor lul, want de HA zei dat Jadyn gewoon verkouden is en dat je daar niks aan kunt doen. Toen ik zei dat het al 3 weken duurde, zei hij dat het ook wel maanden kan duren. En het hoesten hoorde erbij, zo hoest ze het slijm/snot uit haar keel. Hij zei dat de omgeving er waarschijnlijk meer last van had dan zij zelf.....Een zetpil mocht ik wel geven, maar helpt eigenlijk alleen tegen koorts. En dat heeft ze niet. Nou ja....ik was gewoon ongerust. En mensen adviseerden mij om naar de HA te gaan omdat ze zo'n nare hoest had. Het was misschien wel bronchitis zeiden ze. De HA zei dat bronchitis ook altijd gepaard gaat met koorts, dus dat moet ik wel in de gaten houden. Ze ligt nu al 25 minuten in bed, maar slaapt nog steeds niet! Ze is al wakker vanaf kwart over 7! Ze lag te spelen, maar begint nu te jammeren. Ze heeft vannacht ook zo goed geslapen. Waarschijnlijk was ze daarom zo lang wakker vanmorgen!
Zo gaat het hier ook altijd! En als ik even graag met haar naar de winkel wil ofzo...slaapt ze opeens 2 uur....tssssss
Emmy: hoe ging het met Mr T @CB? Daisy: hoe gaat het nu met Samantha? mamavanjordy: leuk dat je ook weer langs komt. Ik ben hier ook niet meer zo vaak, hoor. Maar heb nu vakantie. Anders te druk.... Ik ben hier (nog steeds) helemaal alleen, dus ik ga even wat doen. Jadyn slaapt inmiddels, dus ik heb ff de handen vrij. Tot straks!
hey meiden ik kom binnen stormen en gelijk ff hier melden ! alles was ok HIJ IS 210 GR AANGEKOMEN IN EEN WEEK !!!!! nou is dat wel uitzonderlijk hoor maar hij is dus mooi uit de -/- ! hopen dat hij nog ff goed blijft eten zodat hij nog meer aan komt voordat we over een maandje naar de arts moeten .,.. maarja hij heeft 2 kut weken en dan weer 3/4 goede weken .. dat valte echt op dus ! en dat heft elkaar gewoon op dus ! ikke ben zooooooooooooooooo blij ! thanks allemaal voor jullie lieve steun en hulp en tips en over een paar weken of dagen zal hij wel weer anders gaan eten maar we houden vast aan de goed dagen dus !
meissie wat een TOP nacht ! geweldig ! en tja dat hadden wij ook toen we bij de dokter waren met tim omdat hij al 3 weken verkouden was.... nix aan de hand gewoon zo laten gaat wel over ... zielig voor de kids hoor ...
fijne dag bij je paps en idd redelijke nacht ! toch nog wel wat wakker geweest dus... hopelijk vannacht weer wat beter ... en hoe waren de frietjes nog gister