Hoeft niet hoor, aan oor trekken.. Julen had aan beide oren een beginnende middenoor ontsteking en die trok ook niet aan zijn oortjes..
ah mss gewoon slijmpjes dan Jesse greep trouwens ook niet naar z'n oor. Hij moest ook wel es overgeven maar dat was van t hoesten Magoed, hoop dat ze snel opknapt grts
Goedemiddag, Ik en Nino zijn ziek thuis. Nino zn oogjes zijn een beetje dik en de waterige snot die hij gisteren had heeft plaatstgemaakt voor echte snot zeg maar. HIj is wat minder druk dan normaal, maar lacht en zingt nog steeds, dus da's een goed teken. Ik ook verkouden, mega keelpijn, hoofdpijn en loopneus. Vanochtend bij de dokter geweest en voor nino neusdruppels gekregen en voor mezelf een gorgeldrank... Einde ego bericht, ik ga even bijlezen hoe het met jullie gaat.
Ja wat een doos daar he haha! Ik vroeg later nog even naar loopstoeltjes omdat daar een plaatje hier met een groot kruis erdoor haha, maar het schijnt dat de voornaamste reden om anti loopstoel te zijn is dat kinderen ineens overal bij kunnen en ouders daar niet op rekenen. Er gebeuren dus veel ongelukken met loopstoeltjes, kinderen die van de trap donderen of hete thee over zich heen krijgen. Dat is de voornaamste reden om het niet te doen volgens haar. Toen kon ik meteen even inhaken en zeggen dat wij alles hebben weggezet en er niets gevaarlijks ligt, dus dat ik me daar geen zorgen om hoef te maken. Vroeg nog even naar het 'heupjes' verhaal en ze zij dat als je kindje geen heupafwijking heeft, dat je daar eigenlijk ook geen zorgen over hoeft te maken als je ze ongeveer een kwartiertje erin laat. Kortom, slecht voor de heupen als de heupen als slecht zijn.
Hmmzzz.. maar hoe kom ik er dan achter of ze oorontsteking heeft? Heel hoog is dr koorts niet... kan ook gewoon griepje zijn toch? Of moet ik oorontsteking laten uitsluiten door arts?
klinkt erg bekend haha! nino is een narcist volgens mij, dol op foto's van hemzelf en zijn eigen stem geluid
Trouwens, ze laat ook veel vieze windjes (normaal ook, maar toch net even anders en viezer nu)... lijkt toch darmpjes/buikgriepje?
Je komt er alleen maar achter om het door de ha na te laten kijken. Bryan heeft ook geen koorts.Ja vrijdag had hij 38.1 en de vorige keer toen hij oorontsteking had had hij ook geen koorts.Danielle en Sven hadden ook vaak een oorontsteking en die hadden ook geen koorts. Maar wat je zegt het kan ook een griepje zijn.Maar als ze ligt word ze dan ook onrustig/wakker?Bryan vind het niet leuk om een poosje te liggen dan namelijk.
Stoer! Ik geloof dat ik een verzoekje ga indienen bij de vriendin van mn schoonpaps... dies erg handig met de naaimachine...