aangezien er nog altijd geen testen zijn ga ik dadelijk naar kruidvat nadat ik ybe van school heb gehaald. jaja zuurtje gaat door de regen voor haar testen en voor jullie ongeduldigen heb besloten dat ik ineens maar de digitale neem, geen gezeur meer met wel of geen lijntje
Werkse. Ik moet ook werken van 16 uur tot 21 uur.Morgenavond ook en zondag moet ik van half 8 tot 16 uur.
Jullie moeten niet allemaal werken... jullie moeten boodschappen doen bij de AH..... Miekje heeft princes Aurora al gescoord voor Jamilia... kind is helemaal blij! \/ ik ga vanavond of morgen ook even boodschappies doen... haha kindje nog blijer maken!
IK VRAAG GELOOF IK WEL HEEL VEEL VAN JULLIE HE ????? ZEUR OVER EEN MEETING Meeting 25 januari 2009 !!! Kom jij ook ? * Mamanona * Boja * Redone * Cynthia,Nermin& Destiny ( MMH) * DS * Divi * Wicjuh * Emma * Pooh * Martine * Miekje *Maranka * MamavanJordy&Yannick * Eva(e kosters) Als je ook mee wilt..... de laatste lijst even quoten,quote ervoor en erachter goed weghalen en jezelf er in een leuk kleurtje bijzetten! Lukt het niet,zeg het even,er is altijd we iemand die je wil helpen! KWIL STEMMEN VOOR MN NICHTJE VAN 11 ow meiden ik heb een verzoekje aan jullie.... ik kreeg net een mailtje van mn lieve ( enigste) nichtje..... willen jullie ook even klikken please? Hoii Ik heb een eigen shirt gemaakt! En als ik de meeste stemmen heb dan win ik mijn eigen shirt ( in het echt ) ! Dus mijn vraag = wil je pleas stemmen op mijn shirt ? Dit is de link : http://www.ontwerpjerussellsweatshirt.n ... 821e692e06 Gr . Danielle Ik heb gezegt etegn dr dat ik het aan jullie zou vragen ,dus ik hoop dat jullie ff driftig klikken EN LAST BUT NOT LEAST,VRAAG IKOOK NOG OF JULLIE DOORNROOSJEPUNTEN VAN AH WILLEN SPAREN! owwwjaaa ALL: Wie wil mij helpen om de Doornroosje punten van AH te sparen voor Jamilia ? Hoor het graag van jullie! PB me anders even,ben bang dat ik er heir anders overheen lees! en wonder boven wonder helpen jullie me ook nog!! GEWELDIG
Woooooooow wat een pagina's er weer bij! Niet terug gelezen... Toennet naar de tandarts geweest en gelukkig een keertje niks! Mag ook wel na al dat gezeik tijdens de zwangerschap en bevalling met die rottanden Nu zijn we vislasagna aan het maken uit het boek van jamie oliver! Jammie!
zo meiden ik ben terug heb ook al getest en hij was - ik hoop dat ik tevroeg getest heb, dezenamiddag getest en niet deze morgen morgenvroeg nog maar eens proberen en anders over enkele dagen weer als ik nog niet ongi ben
Zuurtje: wat Jammer! we blijven het positief bekijken! hier ook negatief getest vandaag en volgens mij word ik ook ongi....
hey lieverds hier ff geen puf ik ben te moe jammer van de testen maar wie weet wat later alsnog .... stemmen zijn weer binnen voor van alles hihi beterschap voor alle mama's en beebs die ziek zijn ik heb bijgelezen maar het was zooooooo veel ik weet het gewoon niet meer hier is alles ok beetje te druk op het moment geloof ik ben gisteravond al om 20.45 naar bed gegaan en ik val nu weer om tim ligt ff te slapen nu ! heeft het ok gedaan met eten en heeft lekker de hele dag liggen gillen en spelen ..
ff vanaf het werk.. Thanks voor alle 'werkze wensen'.. Zuurtje: jammer van de nega test.. maar de hoop is nog niet vervlogen! Redone: jij ook werken.. Ik ook, tot 12.00 uur morgenochtend.. Zondag vrij... Boja: beterschap meid en ook voor Nino! Stoer dat ie bijna 'echt' kruipt! Emma: heel herkenbaar die vermoeidheid! Heb ik ook! Goed ik ga weer wat doen! Liefs
Hoi lieve meiden, Heb niet alles gelezen.... Sorry Heeeel veel beterschap voor alle zieke kindjes en mama's! Misschien moeten we eens wat minder hier zijn, dan kunnen we elkaar niet aansteken! Zuurtje: Jammer van de test. Hopelijk komt er morgen/overmorgen wel wat uit. Ik ben Jens vanaf gisteren iets aan het geven voor zijn ontlasting. Hij had steeds van die harde keuteltjes. Misschien dat hij daarom zo slecht slaapt. Vandaag ging het dan ook veel beter. Hij viel vanmorgen bij ons in bed in slaap tot 9.15u! Dat doet hij anders nooit. Verder heeft hij vanmorgen en vanmiddag netjes bijna 2 uur geslapen en net ook weer 3 kwartier. Ben weer helemaal blij Hier groetjes van Fred. Hoop dat het ooit weer Ed wordt maar dan moet ik minstens 6 kilo afvallen. Helaas denk ik..