hahahaha ik ga lekker saampies met Jamilia onder de douche Alysha ligt weer in bed en de loge slaapt nog..... Paps kijkt wat tv
Goedemorgen en ik ben dadelijk ook weer weg. mijn schoonouders komen ons om half 11 halen en dan gaan we naar technopolis.( de belgjes onder ons zullen dat misschien wel kennen) maar als mijn schoonouders half 11 zeggen is het gewoonlijk toch wat eerder. misschien tot vavavond en anders tot morgen lieve schatten voor iedereen nog een fijne zondag
@ Miekje hier gaat alles goed! Weer spannend over iets meer dan een week weer nod ronde 5. Blijft elke maand weer spannend. Verder gaat alles zijn gangetje hietr. Ik geniet volop van mijn volledige voor een deel betaalde ouderschapsverlof dat ik dit schooljaar heb. Twee daagjes werken is echt genieten. Voelt zo raar aan na al die drukke werkweken voor sam. Dadelijk ga ik mannetje samen met sam afzetten bij een verjaardag van mijn schoonzusje en dan rijd ik meteen door naar geldermalsen voor een kraamborrrel. Wel 75 km rijden...mja daarna sam en mannetje weer ophalen en even daar bijkletsen en daarna naar huis. Zullen wel moe zijn vanavond. Wat fijn dat de meeste kindjes goed hebben geslapen en laat wakker waren.
goedemorgen meissies hier een rommelige nacht geen klagen hoor ik was zelf niet zo snugger bezig om half 4 was tim wakker en wij dachten misschien ligt hij op zijn buik dus ff kijken want zo wil hij niet slapen... nee lag goed maar nog gemopper ik dacht misschien gekakt .. dus weer kijken en tja..... dat had ik beter niet kunnen doen.. hij dacht natuurlijk dat het ochtend was en huilen toen hij er niet uit mocht... hij heeft een kwartier flink liggen brullen en heeft weer prima doorgeslapen tot 9 uur oude tijd dus 8 uur nieuwe tijd.. we voelen het het best in de ochtend dus lekker badje gedaan en ff uurtje laten slapen nu en dan hopen dat hij op de nieuwe tijd meegaat .. nu zijn we aan het flexen en we gaan vanavond uit eten dus tim nog wegbrengen naar mijn ouders vanmiddag ... Pooh fijne middag ! wel druk hoor en idd stukkie rijden ... en vanavond lekker bankhangen dan maar ! knuffie voor jullie Zuurjte is dat de film waar jullie naartoe gaan .. wij gingen ook vaak naar de metropolis bij merksem/antwerpen... en nog nix ? geen bloed geeft moed ! Nona wat shit van je nacht ... vandaag maar ff terug naar bed dan ! hopelijk helpt de douch ook wat Mona idd vroeg wakker ... en lekker hoor ff knuffelen in bedje met gezinnetje ! doen wij ook altijd op zondag na de fles ... zooooo leuk ! Redone werk ze vandaag ...en nog beterschap voor lieve bryan ... DS waarom zet je je senseo bij je moeder ? en hoe is het met lieve S ... ga je nog twingo doen vandaag ? Wicjuh tjeeeeee 12x eruit pfff dat is toch geen nacht ... en lekker hoor naar CP Ikke jaloers Miekje idd een goede nacht van julen .. en wat gaan jullie vandaag doen ? MJ ik ben je mis gelopen maar hoe is het bij jullie Boja ben je al iets beter ? en nino ? zo ff de was in de droger gooien sorry die ik vergeten ben
Er zijn wel duurdere dan die we nu hebben. De aerocinno is best wel duur... maar dit was dus een pakket. Overigens... lekkere schuim maakt-ie .
Omdat we de Nespresso hebben gekocht als vervanger van de senseo. En mijn ouders hebben een 'ouderwetse koffiezetapparaat'. Terwijl voor koffiedrink gedrag een senseo veel praktischer is. Samantha heeft gisternacht bij ons op bed geslapen. Ze werd ineens erg onrustig.... En de hele nacht als ik maar even buiten bereik van haar vingers schoof, begon ze huilen en afwisselend mama en meme te roepen. Zat niet lekker in haar vel denk ik. Terug leggen in eigen bedje werkte om diezelfde reden ook niet. Misschien twingo . Gister wel, maar toen reed ik achter een gevaar op de weg. Auto die ca. 80 km reedt, en gas afwisselde met remmen.
ow ja haha ik zat in de war .... jij hebt nu een nog mooier apparaat ! groot gelijk hoor en hmm volgensmij weer een periode hoor dat ze bezig zijn .. je mag hier nu ook de kamer niet uitlopen hoor .... hij moet je kunnen zien ! en ai ai mensen met 80 op de snelweg moet ook verboden worden ... ook gevaarlijk
nou dat eten komt wel goed ... al hebben ze er wel veel rare dingen en daar ben ik niet zo van maar zit altijd wel iets bij he ! en knuffie hoor ... bah zo'n zieke rotweek... knap maar snel op
goeiemiddag kom effe binnenvallen om stemmen te ronselen http://www.babyenkind.nl/bvdm/index.php meekletsen zal voor morgen zijn fijne zondag allemaal! grts
Hey Pooh! Ja das zeker weer spannend, bijna je NOD... De duimen draaien hier ook voor jou (net als voor Zuurtje en Sabbe) Is idd wel een end rijden, maar ook leuk zo'n kraamborrel.. Ja dat is ff anders 2 dagen werken, dan voor Sam.. Snap dat dat raar aanvoelt, maar wel errug lekker! Fijne dag
Oh oh oh, ja dat krijg je he Emma, Tim laten denken dat t ochtend is... haha, hoef ik hier om precies dezelfde reden ook niet te proberen.. MMMMM jammie lekker uiteten... heb ik ook wel zin in! Ga straks Julentje naar mijn mama werken, dus ik ga zeker ff twingo-en . Zij zou morgen oppassen. Maar omdat Miekjeman al voor 8 uur op de kazerne moet zijn, zou hij al om 6.00/6.15uur bij mijn moeder zijn morgenochtend. Dus toen hebben we maar samen besloten (mama en ik) dat Julen vanavond al gaat, dat scheelt vroeg opstaan voor Miekjemama.. Verder was/ben ik niet zo heel lekker vandaag, gewoon een luie rare dag.. heb al een ibroprufen ingenomen, en die begint nu lekker te werken... Dus ik knap op! Was niet in de planning om ziek te gaan worden.. Julen is inmiddels het wasrek aan t slopen. 8) . Kus
Wat lief dat jullie de senseo 'doneren' aan je moeder! Wat gezellig Samantha bij jullie geslapen... Serieus Julen doet dat dus NOOIT.. Die wordt alleen maar wilder als ie niet in zijn eigen bed of campingbed ligt.. Gelukkig accepteerd ie t campingbed en het bedje bij mijn ouders wel.. Ik denk dat hij moeite heeft met dat t bed zo groooooooooooot is voor hem.. hij ziet dat als 1 groot avontuur ipv lekker rustig slapen... Wat een rare WEGMISBRUIKER zeg! T is gewoon gevaarlijk zulke mensen...