Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Nou, tis toch weer mis met Faylinn. Koorts is wat aant stijgen, ze is ook heel huilerig, hangerig en jengelig.
    Net de HApost gebeld, om 17 afspraak.
    Ze grijpt af en toe naar 1 oortje, liever maar even naar laten kijken voor de zekerheid he?
    :(

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Idd beter even naar laten kijken en evt medicijnen dan ongerust zijn en er niet naar laten kijken..
    Beterschap!

3. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Hey meiden

Zo ik heb weer een werkdag erop zitten.Met Bryan lijkt het de goede kant op te gaan want ik heb nog niks aan hem vernomen.
    Ik kom vanavond wel even weer spieken,want we gaan met z'n allen uit eten.

:idea: Wicjuh
    Hoe was het bij de HApost :(:

4. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Nou, om 17 uur naar de HApost geweest dus. Op zich viel het allemaal mee, zat niet veel in de oren gelukkig.
    Waarschijnlijk 'plopt' dat wat dr dwarszit in de oren af en toe, bij de harde huilbui die erachteraan komt er weer uit.
    We hebben wel een abkuurtje gekregen, omdat ze al 4 dagen koorts heeft. Even een handje helpen, zeg maar. Hoop dat het snel aanslaat.
    Om 18 uur heeft ze 80cc gedronken, zit er toch maar weer in. Ze viel (weer) in slaap op schoot, heb even omgekleed en geprobeerd of ze nog wat wilde drinken maar zoals verwacht niet, haha. Ze viel weer lekker in slaap op schoot, dus ze ligt nu in bed. Kan duidelijk merken dat ze niet lekker is; ze slaapt echt veel!

@ redone : tnx for asking! Fijne avond/lekker eten, als ik nog op tijd ben!

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Wicjuh: Hopelijk komt ze er gauw weer boven op.
    @ Miekje: Ja, heb getwingoed, ging goed :D. Mams blij met Senseo en Samantha blij met Nijntje Loopkar :).

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Nijntje loopkar? Ik zeg foto :)

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Moet ik nog maken... Ze was erg moe, dus ze heeft er heel kort meegespeeld. Wel big smile van oor tot oor :D.

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Hier ga ik dadelijk Sam de fles geven. Ik hoor hem op de babyfoon. meestal is hij als ik moet werken tegelijk wakker. Hij wordt dan wakker van het geluid. Is wel handig,w ant dan hoef ik hem niet wakker te maken en kan ik hem daarna terug leggen , zodat allebei de mannetjes weer kunnen uitslapen.

Heel de dag koeienscheren met mijn leerlingen! :D Is altijd een leuke dag. Dus nu maar ontbijten en omkleden en flessen. Vanaf vandaag begin ik opnieuw met Sonja Bakker en dan het eerste strenge boekje...ik was de afgelopen week eigenlijk maar half half bezig. Dus weer een nieuwe poging. Nog 10 kg te gaan! :D

Fijne dag allemaal en sorry dat ik wederom niet heb teruggelezen :oops:

9. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen allemaal!

hier is 't vakantie. Laura is mee met papa met de camion. Jesse ligt te zingen in bed en jarne ook, die zingt 'slaap kindje slaap' :) dus zometeen die twee uit bed plukken, voeden en kleden. En dan beetje werken...
    Laura heeft op haar kamer één heel lelijke muur waar ze s nachts bang van is, er hangt nog oud behangpapier met stukken zwarte muur tussen (was vroeger verborgen onder hout van t trapgat maar da's nu afgebroken) duzzz. Ik hoop het wat te kunnen opknappen, schilderen en dan prinsessestickers erop en hopen dat het dan een mooie verrassing is voor als ze terugkomt :)

verder de laatste dagen dood en doodmoe. Val altijd vroeg in slaap en slaap als een blok, maar ben dan meestal rond 5 uur al wakker :( Dus is beetje vicieuze cirkel ;)

Verder geen nieuws.

Fijne dag allemaal!

grts

10. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik snap niet hoe jullie er in slagen dit hier zo goed bij te houden :)
    IK heb altijd maar eventjes tijd om op de pc te gaan, dus ...

In elk geval; ik heb zaterdag getest, en dat was negatief. Toch voel ik me nog steeds wat gek en was ik deze ochtend al om 5u wakker, nog iets dat me doet terugdenken aan het begin van mijn zwangerschap van Émilie :)

11. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goeiemorgen

:idea: Pooh
    Leuk koeienscheren.Doen ze hier ook jaarlijks.

:idea: Sabbe
    Heerlijk vakantie.Hier zijn ze vandaag weer naar school na een week vakantie te hebben gehad.

:idea: Lilya
    Misschien te vroeg getest :(:

:idea: Wicjuh
    Hoe is het met je meissie :(:

:idea: mamanona
    Hoe gaat het met jouw :(: Knap je weer wat op :(:

:idea: All
    Ik heb vanmorgen urine van Danielle naar de HA gebracht omdat de kuur is afgelopen en omdat ze na willen kijken of de blaasontsteking weg is en toen vroeg ik naar Bryan omdat hij sinds zaterdag naar zijn oor slaat en afgelopen donderdag de kuur krijgt.Dan moet hij in principe niet naar zijn oor slaan zei de assisitente en nu heb ik vanmiddag om half 3 een afspraak staan.Volgens de assistente slaat de kuur niet goed aan.

12. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey meiden, hier even snel een berichtje van mij. Heb nog niets terug gelezen. Hele weekend ziek geweest, nog steeds, maar toch maar naar het werk gegaan. Wilde even iets leuk mededelen:
    NINO ZEGT SINDS GISTEREN MAMA! Ikke = helemaal verliefd :) Vind het zooo leuk! Nu weer snel aan het werk, dit was het enige lichtpuntje van mijn weekend namelijk. Einde ego ;)
    Hoop dat het met iedereen goed gaat.
    X

13. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Hoi meiden,

Heb de laatste dagen helemaal geen fut gehad om te reageren hier. Heb af en toe wel wat gelezen maar niet alles. Thanks MIEKJE dat je naar ons vraagt!

Jens slaapt nog steeds slecht overdag en heeft heeeeel veel aandacht nodig. Ik hoop dat het een sprongetje is. Dat de klok verzet is, helpt ook niet mee. Hier was het vamorgen om half 6 feest :(
    Ik had Jens vorige week Kindicol druppels van VSM gegeven tegen zijn harde ontlasting maar nu heeft hij al 4 dagen veel te dunne poep (sorry). Ben er dan ook maar meteen weer mee gestopt. Heeft iemand hier ervaring met deze druppeltjes?

De mams die moeten werken: werk ze!
    Zijn alle zieken weer een beetje aan de beterende hand?

14. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi meiden

Tijd niet hier geweest.
    Hier gaat verder alles prima hoor..
    Wilde ik even laten weten.

Heb tijdelijk geen internet, we krijgen nieuwe.
    Zit nu dus ff bij mijn ouders alle mail na te kijken enzo..
    zodra we zelf weer internet hebben kom ik weer even langs om te vertellen hoe het allemaal gaat met mij en mijn kerels :D

Groetjes

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedeemorgen meiden

ik was een uur eerder wakker dan tim hihi
    verveelde me dus we zijn naar de ikea gereden maar die was maar net open ... heb 6 borden gekocht en dat was het
    tim allemaal MAMA gillen door de winkel haha te leuk
    hij is nu aan het praten tegen een beer in zijn box ...
    zo ff papje en dan vanmiddag naar bedje !

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Goedemiddag

:idea: REdONE: verhuizen..... :confused: gelukkig hebben we onze hyves in die dagen nog ;)

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea:de rest: dikke knuffff :)

kben weer weg,ben nog steeds niet lekker,mega ongi en paps is nu ook ziek thuis! de meiden zijn de enigsten tot nu toe,die niets mankeren!

tot gauw!

Xje

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou beterschap he !
    jullie blijven aan de kwakkel zeg...

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Redone dankje voor de link, heb hem meteen ook bij de andere toppics waar ik lees geplakt.

Nona heel veel beterschap voor jullie

goedemiddag trouwens

heb een fijne dag gehad gisteren ;)

Deel Deze Pagina