hey meiden, Hier vanaf t werk.. heb nog niks gehoord hoor! ben half ziek (of ik wil niet toegeven dat ik 'heel ziek' ben ) Zo gaaf: Nino zegt Mama! Hier lijkt t erop alsof Julen eerst papa gaat zeggen...ben benieuwd..Hij moet wel lachen als ik 'mama' zeg.. Eva: you're welcome! Balen dat Jens nog niet goed in zijn vel zit.. Hoop dat ie hier snel doorheen is! Goed ik ga weer aan t werk. Dus sorry dat ik niet op iedereen reageer. beterschap voor all die ziek/zwak/misselijk zijn!
jesse zegt baba telt dat ook? muur heeft 4 lagen gehad ben stikkapot nu. Efkes rusten en dadelijk de stickers erop Hoop dat meissie blij zal zijn
ff snel spam haha lol dat tim had tussen de kakkerlakken haha er stond gewoon een hele kring omheen met mensen die het geweldig vonden helaas is hij nu kei hard aan het huilen wil niet slapen
Hey skattie! Beterschap! Jammer dat je nog niks gehoord heb, ben benieuwd! Hier begon het ook met heel hard lachen als ik mama zei hoor, maar de missie was dat ie eerst mama zou zeggen, voordat ie papa zegt en dat is gelukt @EVA, knuff voor jullie, hoop ook dat het een sprongetje is en snel over is!
hee meiden, Ik kijk ook weer even om het hoekje. Ik lees dat een paar mama's zich niet zo lekker voelen! Beterschap voor jullie! Hier gaat alles best goed. 's Nachts is het wat minder. Jadyn is vannacht twee keer bijna een uur wakker geweest. Ze moest heel hard huilen, alsof ze ergens last van had ofzo. De tweede x hebben we haar een zetpil gegeven. Ik weet niet wat het precies was. Uieindelijk was ze om 7 uur weer wakker. Nu ligt ze ook in bed te huilen De laatste tijd valt ze best vaak zonder te huilen in slaap, maar ik weet niet wat ze nu heeft. Dat vind ik soms zo moeilijk! Kon ze maar praten! Over praten gesproken..Jadyn zegt papa! Wel perongeluk, hoor. Heel veel papa's achter elkaar. hihi. Wel leuk! Ik ga nog even wat doen hier. Morgen weer werken, dus dan komt het er ook niet van. Tot gauw! xx MJ
Even heel vlug tussendoor. Ben wel een dagje thuis met Jana, maar er was nog een hele stapel was/strijk blijven liggen dus ja druk bezig hé. Gisteren al 2 machines was (vandaag gestreken) en vandaag ook al 3 machines gewassen. Ga nog maar even voort strijken en opvouwen zolang Jana nog slaapt (waarschijnlijk niet lang meer). @MamaNona: beterschap! @MJ: Zonde van je nachten. Wat er ook met Jadyn is, hopelijk is ze snel beter. Papa zal best wel fier zijn op Jadyn's papapapapa. Hier meestal mamamamamamama en bwapa (is papa ook fier op ) @Emma: leuke foto van Tim @Miekje: ook beterschap voor jou!
tim huilt ook al 3 nachten achter elkaar ... afgelopen nacht niet gaan kijken en toen sliep hij weer binnen 1a2 min.... ik heb begrepen dat ze rond de 9 mnd gaan dromen en het kan natuurlijk altijd eerder .... dus vrees dat we daar mee klieren op dit moment !
tim heeft vandaag voor het eerst een nr 4 pamper aan ... hihi wat een grote jonge maar hij kan er in zwemmen met die kleine billen van hem misschien toch nog maar een pak maat 3 halen !
bryan heeft nog restverschijnselen in zijn oor van een oorontsteking en we moeten de kuur gewoon afmaken en kijken hoe het dan gaat.
jesse wordt ook wakker de laatste nachten (eigenlijk hele vroeg in de ochtend) maar slaapt vanzelf terug
gek he ... eerst was hij wel wakker maar hoorde je hem niet en nu zo maar ff huilen en het is klaar... ik heb trouwens weer gestemd ! en jesseke heeft gewoon lekker billen hoor ... ! nr 4 is geloof ik vrij nogmaal nu ... maar hier dus nog niet nodig