Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier net warme hap met stukjes geprobeerd .........

nee

ahhhhhh zielig zeg 3 happen en 3x kokhalzen en uitspugen .. hij rilde er van.. heeft gelukkig nog wel wat warme hap op van een andere pot en ook nog fruit ...

2. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hèhè net als hier

heb het de voorbije dagen ook geprobeerd maar hij moet het NIET
    vandaag maar gewoon weer z'n patatjes gemixt :)

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou hier best raar want grote stukken wil hij wel zelf beetje lekker kauwen tussendoor...
    maar in zijn warme hap dus echt niet .. ik blijf wel proberen hoor maar toch raar... misschien zijn ze er nog niet aan toe
    en mmmm patatteke.... nou als hij die niet lust...

4. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ja patatjes zijn gewoon aardappeltjes

met witloof kip en wortel en smullen dat hij deed :)

grote stukken eet hij niet, ook geen brood. Ik geef het hem wel. Blijven oefenen he :)

Ow ja, zachte rijstkorreltjes onder zijn warme hap lust hij WEL :)

5. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Ja hier ook al een hele tijd 4 of 4+ en helemaal niet te groot :( :(
    Tot 20kg :eek: staat er op het pak. Dat wil ik nog wel eens zien.

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ow ow ow wat voor een lekkere billen hebben die kids van jullie ?

7. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    AAAwhhhhh Mr. T. béétje kauwen kan geen kwaad hoor ;) kleine A doet dat ook hoor :)

Alysha heeft potjes van kindjes van 6, 8 en 12 maand staan en eet ook van de pot mee,gewoon beetje gehutseld en geprakt.... gaat overhet algemeen wel goed.... ZE IS VERZOT OP DE CAMPINA BANAAN VLA :rolleyes: hahaha gek kindje :p

Morgen onverw8s een dagje werken... invallen voor een collega.... voel me redelijk,dus kijken hoe t gaat,dan woensdag weer vrij en donderdag en vrijdag werken :D

ik ga eten nu,kom straks even weer kijken! doeg!

8. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    jesse & jarne dragen dezelfde pamper (dat is meestal 4+, soms 4). Jesse is 10 kilo en jarne bijna 13 kilo

9. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    de mijne heeft hele dikke billen maar is voor de rest best wel slank en daar schrik ik goed van want de andere twee waren als baby overal mollig (en kleiner ook, dus echte dikkerdjes :) ). Maar Jesse is ne hele andere.

10. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    jij hebt een flinke meid

en ik durf dat allemaal niet met jesse. Ze maken mij ook zo bang met zijn eczeem dat ie dit niet mag en dat niet :(

en succes morgen, allee hopelijk lukt het terug wat

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Leuk is dat he.....
    Samantha zegt nu ook het normale Mama. Met name als ze honger heeft. Of als ze moet huilen.

12. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Bryan eet over het algemeen ook met de pot mee en dan ook geprakt.Soms pureer ik het nog.Vanmiddag aardappelen met 4 eetlepels snijbonen.Bryan is verzot op aarbei/vanille vla.

Ik haal Danielle net op bij haar vriendinnetje en ze kwam huilend naar me toe,is ze met haar hoofd tegen een ijzeren paal terecht gekomen en een bult dat ze heeft.Ook bleek en erge hoofdpijn.Heb maar sinaspril gegeven en ze ligt nu op de bank.
    Het gaat hier wel lekker.

13. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ik vind die zo groot, die zijn tot 18 kilo ofzo (of 15, weet ik veel). Wij gebruiken nog maar 3 hoor!

14. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ah, duurt ook lang he. knuff voor bryan!

15. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    kleine A'tje lust ook alles he! hier worden de stukje ook niet gewaardeerd. gisteren en stukje brood in zn mond gepropt toen ie niet keek :oops: tranen met tuiten! alsof hem weet ik wat werd aangedaan... uiteindelijk heeft ie het huilend weggewerkt...

voelt je redelijk, maar nog niet helemaal dus. schiet ook niet op he. bij iedereen duurt het zo lang. zou het door het weer komen :rolleyes: beterschap in ieder geval en eet smakelijk!

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ja hier ook het 'echte' mama zeg maar. Zo fijn! :)

17. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik ben weer off, ga zo lekker naar huis. als ik niet meer terug kom vanavond, fijne avond allemaal!

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hier ook...vroeg me ook al af hoe ze met 20 kg daar in gingen passen. Sam heeft ook van die dikke billen :)

Goeieavond allemaal!

Koeien scheren was leuk!

Sam is ook ineens soms midden in de nacht wakketr en lijkt dan erg bang alsof hij idd gedroomd heeft! En verder is hij ook wat jengeliger...wss echt een sprongetje! (sam is dan wel een mandje ouder als de meesten, maar hij was 4 weken te vroeg en zit met sprongetjes rond dezelfde tijd als jullie ;) )

Ik las iets over verhuizen en tijdelijk geen zwpagina :confused: even afkicken hoor!

Verder weet ik nu echt niet of sam soms echt mama zegt of zo toevallig...hij heeft het heel de dag over baba. Toenstraks een uur aan een stuk :)

Verder alle zieken een hele dikke knuffel!

@ Emma super leuk die foto! :D

19. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ehhh maatje 4........ gebruiken we hier al een tijdje.. Ja dat heb je met spekbilletjes!

Nog niks gehoord van mijn sollicitatie, heb ff gevraagd aan mijn leidinggevende. Hij zei dat hij er niet over ging (niet beslist wie/wel mag komen op gesprek etc) maar dat de brieven nog niet gelezen waren.. Dus misschien morgen dan.. De gesprekken zijn op 3 nov.. Das volgende week maandag. Dus moet t snel horen ivm oppas voor Julentje..

Hier nog geen papa of mama.. Alleen dat ie bij mama echt begint te glimlachen als je dat zegt. Soms probeert ie wel wat te brabbelen, maar t lijkt nog t meest op een leeuwtje, dat gegrom..

Ga lekker vroeg mijn bedje in. Morgen vrij. Wel mijn nieuwe bril ophalen..
    Moest eigenlijk naar de tandarts, maar die afspraak heb ik afgezegd, zag mezelf niet morgenochtend om 8.30uur al bij de tandarts zitten. Moet met t openbaar vervoer, en Julen moet mee.. en ik ben niet 100% lekker.. Dus niet...

Zuurtje: al wat meer duidelijkheid bij jou?
    Redone: Knuffel voor Bryan!
    Eekje: spannend morgen gaat Jana naar opa en oma!
    Nona: werk ze morgen!
    Boja: hoest met jou? Al wat opgeknapt?
    DS: goed hoor, dat mama zeggen! Ze weet al precies wanneer ze t zeggen moet :D ..
    Emma: ahh Tim last van dromen..
    Pooh: Okey, dus Sam volgt dan gewoon die sprongen/ontwikkeling vanaf zijn 'uitgerekende' datum?.
    Eva: Hoop dat Jens een betere dag had vandaag...
    Wicjuh: Hoest met Faylinn. Slaat de AB wat aan?

Goed ik sluit af!
    Fijne avond.

Kus

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    tim is ook dol op vla ... of yochurt wat papa eet lust hij ook haha

en wij werken dezelfde dagen deze week (zal rustiger zijn hier)
    :D
    moet morgen van 8 tot 8 ..... zal aan je denken !

Deel Deze Pagina