hey meissie mocht je niet mee staken vandaag? tja als je al iets met je leerlingen hebt is dat niks natuurlijk ! en sam is ook een lekker ding met lekkere billen hihi en baba is mengeling van pama ofzo hihi ik heb het gewoon een miljoen keer gezegd en nu denkt hij dat mama iets heel leuks is ..... en zo te lezen sam dus ook beetje spoken in de nacht ... dus toch sprong volgensmij hoop dat het zo weer over is het klinkt zo zielig !
he bah hou ze maar beetje in de gaten dikke knuf voor jou meis jij krijgt het wel voor je kiezen he.....
tja dan zal alles ook zomaar niet mogen he ! en ze hebben het eigenlijk ook niet nodig ... t is dat tim zo'n drama is en elk hapje een feest is maar denk ook wel eens dat het niet slim is voor later misschien maar dat zie ik dan maar ...
hey spannend hoor ... ik lees het morgen wel ff stiekem op mijn werk van je sollicitatie en groot gelijk van de tandarts hihi kan later ook nog wel he! slaap ze lekker vannacht ! en mama en papa komt nog wel en dan zullen we het vaaaaaaaaaak genoeg morgen horen haha
jaa hier gaat dus ook over het algemeen alles er wel in,maar die van CAMPINA is DE HIT @ TE MOMENT ja jij morgen ook werkse! ik van 10 -18 uur.... jhahaha wat een rust zal t hier zijn,of niet,de rustliefhebbers kunnen natuurlijk ook losgaan he ?!
Aaawwwhhhhh knuffie voor Nino Denk ook dat het door het weer komt,Paps is nu ook al ziek..... Hoe is het bij jouw nu dan?
Ik heb nu maat 4 hier van AH merk,die bevallen me niet zo heel goed eerlijk gezegt,vallen ook heel groot uit vind ik... maat 4 van Pampers of van het C1000 merk die passen hier ook wel goed.... Maat 3 past overigens ook nog hoor
Jaa Boederij B. is ook een lekker vreetzakje ! Geef Daniëlle maar een lekker dikke knuffel,ik hoop datt snel over is!
Jaa gelukkig is Alysha niet zo heel moeilijk met alles,ben er blij van,toedestijds met Jamilia genoeg ge-ouwehoer gehad,ben allang blij dat ik nu ook merk dat t anders kan! Je zit idd met het exceem,maarja als je het niet uitprobeerd,weet je het ook niet hè?! Ach 't komt vanzelf ik hoop ook dat morgen mn dagje goed gaat!
MJ: waarom had jij Jadyn nou een zetpil gegeven? was ze ziek? ik las er iets over,maar weet t niet meer
Goedenavond weer met Faylinn gaat het weer een stuk beter vandaag! Ik denk dat de ab is aangeslagen idd, ze brabbelde er vandaag weer op los; had de grootste praatjes en moest weer alles zien/voelen/proeven noem maar op. We dachten dat het rond het middaguur toch niet zo lekker ging, maar het viel achteraf gezien mee. Eten gaat vanaf vanmiddag ook weer een stuk beter . Ze spuugt alleen nog wel veel, de flessen lijken er voor de helft uit te komen steeds. Ik denk dat het komt door het slijm dat dr nog zo dwars zin in dr keel. Even aanzien maar... de ab moet toch ook goed zn werk nog gaan doen denk ik dan maar. Met Faylinn dus stuk beter, nu papa en mama nog...ze heeft ons goed aangestoken . Maar goed... we hebben nog steeds zin in vrijdag (vakantie), dus heel ziek zijn we nog niet, hihi. @ mama-zeggen: Ik heb mama alleen nog maar in een brabbelzin voorbij horen komen. Wacht in spanning af wanneer ze het bewust als los woord gaan zeggen. Of papa natuurlijk. Morgen naar het CB. Ben benieuwd wat ze weegt en hoelang ze nu is ... Fijne avond meiden!
fijn dat het weer wat beter gaat hoor! ja dat de flessen eruit kome met slijm is niet zo heel gek he,melk wekt slijm op en ja als dat er ook al zit.... Jamilia krijgt ook bijv. nooit melk of yoki als ze ernstig verkouden is...... die spuugt me dan ook alles onder! Alysha spuugde ook weel uit,toen ze verkouden was.... roggelde ook... nunog een beetje trouwens.... al een week of 3 zeker! was er 1 dag vanaf en ntoen weer zo overnieuw verkouden geworden..... Ben benieuwd wat Faylinn doet op het CB.... ik hoop t morgen te lezen als ik ;s avonds weer thuis ben!
nouja ket is nu als mr T zijn mond niet open doet krijgt hij gewoon iets wat hij wel wil .. zal hij hopelijk niet onthouden ... anders kan het later weer een strijd worden... maarja zien we dan wel hoor misschien blijft hij dan juist makkelijk