@pooh, nou een hele waslijst bij de dokter, maar als je er toch bent hoop dat alles mee valt! Yep ik maak sieraden (heb mijn eigen bedrijfje, kralen verkoop enz)
hey meiden ! zo de feestdagen weer voorbij ! alle opa's en oma's weer gezien en hun knuffelbehoefte is weer bevredigd haha ik was gister te moe om te reageren had geen middagrust gehad voor het eerst maar Tim heeft vannacht om 11.30 eten gehad en we hebben hem om 5.45 wakker gemaakt ! dan doet man de voeding omdat hij gaat werken en ik heb hem om 9 uur weer wakker moeten maken ! ik heb dus van half 12 tot 9 kunnen maffen met uurtje wakker ertussen nou ik voel me goed ! ben ook al van alles aan het doen nu .. haha ff de power hoor ! en ohoh als ik dat lees dat sommige kids om het uur komen ai ai wat een toestand ! nou geeft ik ook FV en die schijnt meer te vullen .. hie 1 a 2x per dag een dikke broek vol poep en meestal een uurtje ervoor ff huilen en jengelen.. Tja dat moet ook kunnen he ! Tim krijgt nu sinds 2 dgen 10 cc meer en drinkt het ook eindeljk goed op ik ben ook begonnen met de neusspray want ohoh wat zielig zeg die verstopte neus zo kon hij ook niet eten en het helpt wel zo te merken Mijn moeder komt zo weer knuffelen en Tim moet in bad en dat mag zij doen ! vindt ze zo super en ik vind het gezellig ik moet ff langs HA urine afgeven om te kijken hoe het met de blaasontsteking is volgensmij wel beten maar nog steeds wel pijn ik denk nu eerder van de slangen enzo want ze zijn daar goed bezig geweest zeg maar en dan wil ik snel ff kwartier boodschapjes halen als mijn ma ff wil oppassen ! dat zou Super makkelijk zijn haha ik heb al gezegd dat zij mag knuffelen haha nou ik ga snel de was ophangen en aankleden zodat ik over half uur klaar sta om te gaan racen ! om alles voor 11.30 te halen en brengen ! Pooh echt leuke armband ik moet ook ff langs dokter van de week met hele waslijst haha ik maak dan maar een dubbele afspraak ofzo ! Natasja is misschien iets voor jou om te gaan maken idd die armbanden ! zou misschien niet verkeerd zijn met je eigen bedrijfje ! Mama wat lekker dat het zo goed loopt ! lekker van genieten ! Bellamano ai ai wat een weekeindje meid ! gaat het nu allemaal wat beter ? oh en wat bedoelen jullie met KV voeding ? : sorry ff dom doen ... Nathalie73 meid wat een productie daar haha jij blijft wassen met die spuiters van je ! en hoe gaat het nu met BV geeft je nu uit de borst of uit de fles ? MamavanJordy klinkt super die cursus ik heb ook al een folder voor babymassage lijkt me zo leuk ! en wij maken Tim ook wakker dit werkt voor hem het beste en ik vind 6 voedingen ook nog nodig hoor ! zo en nu ga ik haasten haha tot vanmiddag !
Hier is net de wijkverpleegkundige weg. Justin weegt alweer 4 kilo! Ik heb dus echt goede BV en de onzekerheid is weg nu. Tevens heb ik houdingen geleerd om te voeden,wist echt niet dat dat ook kon Mijn kraamhulp had me dat moeten leren,maar die was zo anti BV dat ze daar geen moeite voor had genomen om me dat te leren. Klachtenformulier is vd week al de deur uitgegaan en de wijkverpl.heeft met open mond mijn verhaal aangehoord. Ben blij dat het zo goed gaat,onzekerheid over de BV is nu ook helemaal weg
hoi meiden net naar dokter geweest en hy denkt dat van de baarmoeder is dus moet afwachten wat de gyn zegt 14april als hy denkt dat niet de baarmoeder is moet ik terug komen mannetje heeft gisteravond en vannacht geslapen en nu ligt ie net op bed ik ga de keuken soppen pffffff die ziet eruit fijne dag
@ Nathalie super dat het zo goed gaat met de BV! Fijn he als je ziet dat ze genoeg aan komen! Ben heel blij voor je! @ Emma wat heerlijk dat je zo lekker geslapen hebt! Geniet er maar lekker van dat je wat energie hebt nu! @ Natasja leuk joh dat je je eigen bedrijfje hebt in sieraden. Wist ik helemaal niet. Heb je een website ofzo? Ben benieuwd! @ Wenneke beterschap! @ mamavanjordy wauw wat een super schatiige foto die twee broers samen!
@nathalie: als jij achter je keuze staat is het de goede he. En hier ook veel voeden hoor, vannacht echt om de anderhalf uur...maar ja, wat wil ik ook, kind heeft natuurlijk nogal wat nodig en het komt maar net op gang he. Zal allemaal wel bijtrekken. Die armbanden zijn leuk! Ik ga me er denk ik een bestellen. Erg handig ook, als ik straks weer met meer dingen tegelijk bezig ben en ik het niet meer gelijk aan mijn borst voel welke aan de beurt is.... Over bv gesproken, ik geef nu nog om de borst, maar ik zal vandaag maar eens proberen 2 borsten te gaan geven. Hoeveel geven jullie? Verder is ons gozertje vandaag geen gram verloren, waardoor hij waarschijnlijk blijft steken op 260 gram verlies en kunnen we vanaf morgen de groei weer in. Is wat he, wat voor de een een boel is....is die van ons nog steeds over de 5 kilo.....
Ons meisje zit nog niet op haar geboortegewicht. Geduld is een schone zaak, zeggen ze he? Ze komt nu in ieder geval wel aan (vandaag nog niet gewogen overigens). Zat gister op 3130. Das nog een kleine 200 gram van haar geboortegewicht af (3310). Overigens krijg ik er niet meer dan 1 borst in ..en die gaat ook niet leeg. Ik had echt overproduktie door het vele afkolven. Lijkt nu een beetje bij te trekken gelukkig, loop niet meer de hele dag met die gespannen pijnlijke kolen hahaha. Ik denk dat jullie mannetje het wel lust, zeker als de bv nog niet helemaal op gang is. Gewoon lekker 2 borsten aanbieden zou ik zeggen! (Na elkaar dan he? Niet tegelijk )
haha, alsof ik tegelijk erin krijg, zo strak als ze staan! Ik wijs namelijk naar oost en naar west nu ik heb trouwens wat plaatjes van onze man in mijn album gezet!
Hoi meiden, Sorry dat ik lang niet van me heb laten horen, maar sinds vandaag gaat het eindelijk weer een beetje. Omdat mijn bevalling zo super snel is gegaan ben ik ingescheurd op een paar rare plekken (bovenin ipv onderin). Flink wat gehecht en sinds gisteren zijn eindelijk alle hechtingen eruit. Hierdoor heb ik nog steeds flink veel last van mijn onderkant en kan bijna niet zitten. Heeft nog iemand hier ervaring mee? Met Faye gaat het ontzettend goed. Die zat na 7 dagen alweer ruim boven haar geboortegewicht dus het gaat goed met de flesvoeding. Ik mag haar nu iedere keer 90cc aanbieden maar die drinkt ze niet altijd op. Soms drinkt ze maar 40 of 50 en de andere keer drinkt ze hem wel leeg. S'nachts is het nog een btje behelpen. De laaste voeding krijgt ze meestal tegen 23.00 uur en dan slaapt ze door tot 02.00. Weer een voeding en dan meestal weer tot een uurtje of 05.00. Dan pak ik haar even bij me tot de voeding van 06.00 uur en dan slaapt ze weer heerlijk door. Eigenlijk huilt ze maar erg weinig. Alleen als ze honger heeft of een natte broek. Is wel heel erg lekker maar denk dat dit ook nog wel kan veranderen Met de moeheid wordt het nu gelukkig ook iets beter. Hoe snel zijn jullie opgeknapt na de bevalling? Liefs en een dikke knuffel Monique
@Emma, lekker dat je weer een beetje bijgetankt bent! ik merk dat ik de middag rust nog echt even nodig heb. Ik lig nu ook lekker even op bed. @Becca, ik geef ook gewoon nog steeds 1 borst. Hij lijkt daar genoeg aan te hebben. Heb mijn zus eens gebeld om te vragen hoe zij het gedaan heeft (heeft 15 maanden gevoed) en zij heeft nooit 2 borsten gegeven. Hopen dat de kleine man nu de lucht in gaat met zijn gewicht! @pooh, zie de www knop @wenneke, beterschap! @Nathalie, hoe zwaar was Justin bij de geboorte? Ben blij dat je onzekerheden weg zijn! Je doet het super met ook nog eens 3 andere kiddies in huis! aplaus!
Hey meiden Hier net even boodschappen wezen doen tussen de sneeuwbuien door. Ons mannetje werd tegen 2.15 in de nacht wakker en toen heb ik hem gevoed en hij heeft toen doorgeslapen tot half 7. Met de borstvoeding gaat het gelukkig heel erg goed! Ik moet echt zorgen dat ik er een spuugdoek bij heb want het loopt gewoon door als mijn mannetje even een pauze neemt. Vannacht ook voor een keer zonder bh geslapen, had er voor de zekerheid een matje neegelegd en daaroverheen een hydrofiel luier. Nou dat was maar goed ook want toen ik wakker werd tegen 2.15 voelde ik een natte plek .. maar verder viel het me dus erg mee. En heb heerlijk geslapen @ natasja: De oudste hier vind zijn broertje helemaal geweldig! Hij wil niets anders doen dan hem knuffelen en kusjes geven ... als ik aangeef dat zijn broertje verschoond moet worden zegt hij ''oooo luier pakken'' en loopt meteen ernaar toe en pakt de luier en doekjes. En als zijn broertje moet huilen zegt hij '' Ahhh niet huilen, ik ben bij jou'' en aaid hem dan over zijn gezichtje. Hij is totaal niet jaloers.. Vanochtend zei hij tegen zijn broertje ''luf you'' (=love You)......ik vond het zo super lief! @ pooh: Leuk is dat he als je kindje echt contact met je gaat maken. Succes bij de huisarts! @ emma: Hier heeft mijn moeder ook al aangegeven een keer langs te komen om ons mannetje in bad te doen.. @ nathalie: Fijn dat je onzekerheid nu weg is.. @ wenneke: hopelijk word het voor die tijd nog minder! @ beccaatje: De eerste dagen heb ik eerst alle bij de borsten gegeven zodat de borstvoeding goed op gang kwam. Nu geef ik 1 borst per keer en soms als ''toetje'' de andere erna. @ nique: Ik was 4 dagen na de bevalling al goed opgeknapt.. nam toen nog wel me rust.. maar ik voelde me vanaf die dag alweer alsof ik alles aan kon! maargoed ik was ook niet ingescheurd, dus had op de behoorlijke stuwing na nergens last meer van.
Ha meiden, Druk paasweekend achter de rug, dus nu pas weer tijd om te reageren. Met onze kleine meid gaat alles prima alleen nu hoop ik dat iemand mij kan helpen met de volgende vraag. De kleine meid drinkthaar flesje binnen 5 minuten op, we gebruiken de avent flessen en ze krijgt nu 100cc. Ze heeft nog 7 voedingen maar we zijn het al een beetje aan het terug proberen te krijgen naar 6 voedingen op een dag. We laten haar tussendoor een aantal keren stoppen met drinken maar ze geeft zelf aan er geen lastvan te hebben dat ze haarflesje zo snel leegdrinkt m.b.t spugen of krampjes. Nu zul je misschien afvragen wat is dan het probleem, ze is totaal niet gelukkig als ze een flesje opheeft. Als je haar terug op haar bedje legt, dan is het brullen geblazen, dit duurt hooguit maar een kwartiertje maar ik heb gewoon het gevoel dat haar zuigebehoefte niet bevredigt wordt. Zouden jullie mij een tip kunnen geven hoe je het flesje wat minder snel leeg kan laten drinken of misschien een tip dat ze er langer over doet. Alvast bedankt
vind zo zielig hy heeft weer krampjes as over ze buikje wrijf wort ie stil en je hoort m gewoon scheten laten vind zo zielig hoop dat het snel minder wort
hee meiden hier gebeld met HA en moet urine op kweek laten zetten mijn gevoel was goed .. helaas ... toch iets van een bacterie nu al 3 weken last van ze gaan het beter onderzoeken en dan zwaardere medicijnen donderdag ff alles inleveren en dan na 5 dagen de uitslag.. hmmm jammer hoor dat het zo blijft rommelen maar goed donderdag ook ff terug naar HA en eens een gesprekje over de pil gaan hebben haha ik voel me net weer 16 ! ben benieuwd ik heb 10 jaar lang spuiten gehad om niet ongesteld te worden dus voor mij is het weer nieuw ! wil die spuiten nog niet eerst eens kijken of we nog een puk willen en over Tim hebben we 2 jaar gedaan om zwanger te worden dus zo'n heftig iets wil ik nu niet ! Ben snel weesten shoppen de nodige boodschapjes en daarna Tim in bad gedaan met mijn ma en die was zo happy dat ze dat mocht doen haha zooo leuk om mensen zo te zien genieten Wenneke tim is al de hele middag en tot nu toe avond aan het huilen is niks voor hem hoor ... en veel scheetjes ! ik heb al druppels van VSM in huis maar heb niet echt het idee dat het super kramp is dus wacht ik nog maar ff af Meelanie ik gebruik ook de avent ! heb je wel de 1 speen ! daar moeten ze de meeste moeite voor doen die heeft tim ook ! ook de dop goed strak draaien maakt het moeilijker ! en anders na het eten de speen geven dan kan ze nog ff doortutten Mama1984 Slim van je matje ! haha en lekker dat je zo geslapen hebt ! en wat leuk dat je zoontje het zo leuk vind allemaal .. lijkt me zo schattig Natasja wat lekker vanuit je bed computeren haha we denken ook over een laptop ! hihi Nique ai ai dat is vervelend inscheuren meid hoop dat het snel beter gaat ik voel me nu echt stukken beter maar heb een KS gehad en dat geneest langzamer en na 8 weken bedrust moet ik echt nog op krachten komen Beccaa haha oost west borsten haha en wouw wat een lekker vent heb jij zeg ! wat een super baby Wicjuh ik geloof dat ze na een week of 2 weer op geboorte gewicht moeten zitten komt dus wel goed ! en gelukkig dat je boobs weer bijtrekken Pooh ik ben gelijk gaan shoppen haha was maar uurtje maar na 8 weken echt super hoor ! haha hoe was het bij de dokter ? Wenneke heb je je urine al eens na laten kijken .. ik heb ook zo'n krampen en er zit toch iets in mijn urine .. je weet maar nooit ! moet zeggen dat het nu wel iets minder aan het worden is na 3 weken ik moet het ook bij de gyn nog ff navragen ik geloof dat ik 9 april moet ofzo ... nou ik ga Tim maar knuffelen hij is weer zo aan het huilen .. pff kan nog wat worden vannacht !
wauw er is weer flink gekletst vandaag! Hier is alles gelukkig weer in een wat rustiger vaarwater! Julian heeft nu al 2 nachten flink doorgeslapen, wat dan weer resulteert in 5 voedingen, maar de wijkverpleegkundige zei dat het niet zoveel uitmaakt, als de kleine maar genoeg krijgt! Gisteravond had ie volgens mij voor het eerst echt krampjes. Als ik al jullie verhalen lees, dan kan het bijna niet anders. Hij was ontroostbaar. Totdat ik hem lekker over zijn buikje wreef, toen was het goed! Bleek ook wel, de poep was vanmorgen zelfs door zijn luier heen gekomen heb ook nog een fotootje van mijn kleine man, die ik jullie niet kan onthouden. Ik heb hem in mijn album gezet... kan iemand mij vertellen hoe ik een foto in mijn berichtje plaats? [/img]
[quote="Natasja] @Nathalie, hoe zwaar was Justin bij de geboorte? Ben blij dat je onzekerheden weg zijn! Je doet het super met ook nog eens 3 andere kiddies in huis! aplaus![/quote] Dank je Hij was 3550 gr bij zijn geboorte
Lieve foto's zeg,je hebt echt een mooi mannetje Ik heb trouwens ook zo'n ''onder de douche met papa" foto in mijn album staan