jah jammer he maar we gaan nog steeds meeten in januari he ! kan niet wachten en dan maken we er een hele dag van anders heb ik echt tijd te kort om met iedereen te knufflen enzo ......
hihi we gaan wat verzinnen hier meis fijne avond en zie jullie morgen wel ff voorbij vliegen ! knuf voor jullie
ik ga ff bakkie doen moet mijn hartslag weer naar beneden halen hihi ff bijkomen van boos zijn op een vreemde .... $&@*@(%W#*@#!&^#%*&
jep heb ik ook weetje wat ook lekker is ...vind ik rooibos vanille ! ook zo rustgevend en lekker smaakje ... nog iemand bakkie
ik had die new york burger mmmmmmmm lekker hoor ! en frietjes maar die waren koud en milkshake aardbei MMMMMMMMM lekker hoor ! KFC hebben wij wel in breda zitten maar we gaan eigenlijk nooit ik hoor wel eens dat het nogal vettig spul is daarzo ? is dat zo of niet ?
ja brrr...... ik houd daar niet zo van... ze laat een 4 jarig ongeneselijk kindje en man achter..... heeel sneu! mn paps wou graag nieuwe motor-laarzen,dus die hebben we samen met mn mams maar even in de wacht gesleept..... tering! wat zijn die dingen duur... maarjaa safety 4 all
he gadver wat sneu ! zou niet moeten mogen he ! en tja zodra ik het woord pa en jou in verband breng blijf ik die foto voor me zien ! hihi wel gezellig hoor vrijdag lekker langs en feestje vieren en mooi kado zal hij zeker leuk vinden !