@ wicjuh, ondanks dat ik je een onwijs lekker wijf vind, kon ik het niet opbrengen gisteraaf! kan je dus ook niet zeggen of het fijn was of niet vanavond doe ik wel een nieuwe poging haha!
Voor iedereen die de kids wel eens met zn mobiel laten spelen... Ik geeft hem wel eens als het toetsenbord vergrendeld is... Nino had net 112 gebeld. En had ze al 18 seconden aan de lijn... Werd niet gewaardeerd zeg maar, oops
vind het ook stom dat dat uberhaupt kan als je telefoon vergrendeld is... Maar goed, zal hem er niet meer mee laten spelen dan...
jawel en ook speelgoed telefoon, maar de echte zijn geloof ik leuker en als er geen simkaart in zit, dan ligt ie niet op wanneer je op toetsen drukt zeg maar. doet de speelgoed weer wel, maar ja, dat is speelgoed he
da's hier ook zo ze net zoals met afstandsbedieningen. En haal je de batterijen eruit dan willen ze ze niet
go nino go nino ! die dacht ik krijg die l*l van een ha misschien wel aan de telefoon en dan hang ik snel op ........... goed bezig hahaha
Oeps,heeft Max ook al eens per ongeluk gedaan 112 bellen met mijn mobiel en dacht dan geef ik hem een mobiel zonder simkaart,maar zelfs dan kun je nog 112 bellen Zuurtje ik duim voor je
ja pooh jij hebt wel heel veel liefde hihi leuk voor je mannetje en ai ai wat vroeeeeeeeeg van sammie .... nou straks nog tukkie doen dan he !
ik heb daar een beter idee voor: geef je kind een oud mobieltje of een speelgoedmobieltje met leuke geluiden