we blijven doorklussen tot we er bij neervallen of een positieve test hebben ( een bloedtest welteverstaan)
ik vertrouw de urinetesten niet meer en laat daarom mijn banner nu zo staan tot ik een positieve bloedtest heb gehad
Goede middag! Vanmorgen even gewerkt.. Tegen 13.00 samen met mijn jongens even een broodje gegeten. Vind het zo gezellig aan tafel met de kids.. Ons grote kereltje ging zijn broertje de stukjes brood geven, netjes met een vorkje. Zo schattig... zijn mond deed hij ook open als zijn broertje zijn mondje open deed. Nu ligt ons kleine mannetje te slapen en de oudste is even tv aan het kijken en met de kassa aan het spelen. Straks even boodschappen doen. @ zuurtje: wat vreselijk zeg.. kan me voorstellen dat je de testen niet meer geloofd. Wat raar dat dat kan he? Duimen voor je dat je maar een positieve bloedtest hebt!
Ik heb dus net met mijn gyn gebeld en ik mag van haar wel duphaston nemen om mijn ongi op te wekken ze raad me ook aan om terug met clomid te beginnen en zo mijn cyclus iets korter te maken en voor de zwangerschapswens ik ga er weer helemaal voor.
@zuurtje: das niet leuk, sterkte. En ik duim voor je dat het snel echt raak mag zijn. @mama1984: wat een lieve grote broer!
tjeee meis wat een drukte ! maar nu lekker vrij dus .... zalig zeg ! en wat goed dat hij probeert te kruipen .. hier lukt het ook elke dag steeds beter ! en heb je geen last van je spiraaltje ?
hier weer aan de beterende hand ... was ff ziekjes maar de AB heeft goed geholpen nog ff uitzieken en weer klaar er mee en idd samen voor kind gekozen maar zo werkt het niet overal he ! toppie vent en toppie Mili ! en hihi toch klussen dus ..... nou dan gaan we duimen meis !
jahhhhhhhh lekkere knuffel terug meissie dat al weekeind heeft ! hihi en ik neem aan dat je nog wel iets doet hehehehe
Zuurtje Jakkes meis.Dikke knuff Emma Vanmorgen was er niks aan de hand en vanmiddag begon ik menstruatieachtige pijn te krijgen.Af en toe krampjes erbij.Het is nu weer over gelukkig.Toen ik een spiraal 4 jaar geleden liet plaatsten had ik er minder last van.Maar hij zit erin en kan weer 5 jaar vooruit. Miekje en Nona Hoe was het :
Uitslag Renogram(mag3 scan) Wat kan een dag lang duren zeg! De kinderarts belde om 17.30 pas. Ik kan bijna niet in woorden uitdrukken hoe blij ik ben! Het is gewoon allemaal goed! De rechternier functioneert voor 49% En de linkernier voor 51% Nu heb ik verder daar geen verstand van,maar de kinderarts zei dat dit normale waarde's waren. De rechternier waarvan het nierbekken dus verwijd was functioneert dus bijna net zo goed als de linkernier. De afvloed van de urine was ook prima! Eerdere onderzoeken hebben al uitgewezen dat er geen vernauwingen en reflux is. Ik ben zo opgelucht! De kinderarts wil wel voor alle zekerheid over 3 maanden nog een controle echo van de nieren. Bij verdenking van een urineweg infectie,wel direct contact opnemen met het ziekenhuis,en in het weekend op de SEH,want ze willen eerst een kweek alvorens er een AB kuur word voorgeschreven. Valt een mega grote last van mijn af nu!