Had ik jullie onze nieuwe koffiezetter al geshowd? En lekker dat de koffie is! Ben dr blij mee. @ Nona & miekje : leuke foto! Al weet ik niet zo goed wat ik moet denken bij die blik van Alysha
Hee Meiden! Heb nog steeds geen internet op m'n nieuwe adres (Grrrr ziggo) dus vandaar dat ik hier nog steeds niet ben. Ik mis jullie ontzettend en hoop dat ik me gauw weer bij jullie kan voegen. Meiden op hyves: bedankt voor de berichtjes maar kan dus niet reageren i.v.m. het internet. Las hier en daar meiden die bezig zijn om zwanger te worden of het al zijn: veel sterkte meiden en gefeliciteerd! Tot gauw meiden, hopelijk tot heel snel! Update tygo: bijna 8 maanden, 2 ondertandjes en kruipen! xxx Nathalie
daar lust ik wel een bakkie van ja tuurlijk leuke foto hahah ja Julen zat voor Alysha ,ze deden spelen.... bij dat ik een foto wil maken,kam Julen er snel aankruipen en Alysha vond het maar wat vreemd dat ie er vandoor ging
Heeeey Naaaatjuhhhhh ik mis jouw ook hoor in januari hoogstwaarschijnlijk weer een meeting( een vrijwilliger die de lijst erbij wil zoeken trouwens? ) leuk dat Tygo al kruipt en tandjes heeft ! X je!
aleee,dat verklaart een heleboel kan je me dan nog ff een documentje "op zn boja;s" mailen... kan ik volgende week ook gewoon meepraten
haha, nou het is heel simpel hoor: lonkes, pofke, mombak en allemaal dat soort woorden is allemaal een soort van schatje zeg maar
hey meissie ik had je idd al opgezocht ! maar blij te horen dat alles ok is en hoe bevalt het in je mooie nieuwe huis... zonder internet en gaat goed dus met tygo ! tot snel en idd meeeeeeten !
wat een schatjes en zo te zien kwam julen er gewoon aan om mij een kusje te komen geven via het beeldscherm !