Vanmiddag ging het gelukkig al stukken beter.Na een halve minuut te hebben gehuild sliep hij en vervolgens sliep bryan bijna 2 uur.Werd ook niet huilend wakker.Tegen 4 uur weer in bed en toen zonder huilen.Alleen om half 5 weer wakker.Hopelijk gaat het vanavond ook goed en vooral vannacht. De meiden zijn nu bij opa en oma die gaan daar logeren en morgen gaan ze 5 december inkopen doen.Ik ga morgen als het niet regent naar de sinterklaasintocht met de jongens.
zeg zeg mr T is momenteel al het overtollige van jullie kids aan het eten .... mag het ook eens hier gaat het juist voor een keer ok ! ben benieuwd hoe lang het gaat duren en of er woensdag bij de arts eens een keer goed nieuws is ! mijn ouders en man zijn ouders zeggen dat hij wel wat flinker lijkt dus zou te gek zijn maar is wel shit als ze niet willen .. dus knuf voor de mama's met wieger te eten kids ... hier vanmiddag snel weesten shoppen MOEST echt het een en ander hebben vooral persoonlijke vrouwe dingen hihi en nog wat leuke dingen omdat mijn pinpas al 2 weken droog stond ! bij de hema leuke shirts in de aanbieding en was vandaag 15% koring ook nog eens dus 4 shirts maat 80 voor 10 euro ! leuk pakkie voor een vriendin van mij voor de kleine en sloffie's en nog een spijkerbroek voor mezelf bij de MS was nu ook met 30% koring ! tim had het super naar zijn zin gehad en lekker veel gegeten en geslapen en gespeeld ! hij ligt nu ff te slapen en zo nog ff lekker knuffelen !
hey meis dat klinkt al beter ! en ik hoop ook dat hij goed de nacht door gaat komen kunnen jullie ook ff bijkomen en wat gezellig voor de kids om te logeren ! en vooral morgen shoppen hihi ! geloven ze niet meer bij jou in 5 december ?
en hoe was het bij de smoelensmit ? meegevallen .... en jij ook een heel fijn weekeind meissie ... ben je lekker vrij ? en lieve kids op die foto he ! ik ken ze .... super kids maarja wat wil je ook met zulke mama's !
gelukkig maar van de poeperdepoep ... en geef hem gewoon meer fruit als hij dat wil ! zo moesten wij dat ook van het CB of water ofzo .. wat hij maar wil ... zonde hoor voor mijn vriendje hoort ook wel bij de sprong die ze nu nemen geloof ik maar blijft vooral errug frustrerend ... heb je al geprobeerd met zo'n anti-lekbeker van nuby .... met zachte tut .. kan hij het lekker zelf eens doen ... vond tim wel super ! en dan drinkt hij wel .... knuffie
Danielle gelooft al 2 jaar niet meer en we hebben het manon 2 weken geleden verteld.Ze gaan lootjes trekken op school en voor dat ze het van iemand anders zou horen hebben wij het verteld.Maar ze zei dat ze het al wist want het was toch erg vreemd al die andere sinterklazen. Sven gelooft nog wel. Ben blij dat je je weer beter voelt en shoppen helpt altijd hahaha.Fijn dat Tim ook een super dag heeft gehad.
aha ... ja van danielle dacht ik het al wel maar twijfelde ff over manon gelukkig dat ze dan niet boos was dat hoor je nogal eens he ! en toch wel leuk als ze het wel geloven ... hihi maar nu kunnen ze dus al GROTE meiden gaan shoppen ! leuk hoor en idd lekker om weer eens ff de deur uit te zijn .... zalig ... al had ik het wel errug warm ... maar goed ...
wij hebben geen KFC hier in de buurt! hhah foto heb ik gemaakt... misschien dat t strax nog lukt om te uploaden,maar hij komt cker!
Hij heeft om half 5 uiteindelijk 180 gedronken (normaliter om half ), maar daarvoor alleen om half 8 pap gehad en om 10u fruit. Om half 7 heeft ie zn warme hap gehad, anders vond ik het erg snel na die fles, maar ja, ben benieuwd of hij nu om half 9 zn fles wel drinkt. Fruit en warme hap gaat er wel altijd in, dat vindt hij heerlijk. Zal wel bij die nare sprong horen dan...